Keskustelu

:: Tehomylly.net » Keskustelu

Ensisijainen syy vierailuusi Tehomyllyssä

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Kommentit ja sivusto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Stigma
Jäsen

LähetäLähetetty: 19.01.2007, 07:39:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Foorumin takia täällä tulee pyöriskeltyä.

Taisin löytää tänne kun etsin googlella gf6800le modaus vinkkejä.
K1phaa
Jäsen

LähetäLähetetty: 19.01.2007, 14:14:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaverin koteloprojektia kävin seuraamassa ja kun alkoi tämä rautapuoli muutenkin kiinnostamaan niin tänne tuli jäätyä. Enemmän lueskelen, mutta silloin tällöin tulee viestiäkin laitettua (jättää tuon kommentoinnin viisaammille Satisfied )
E6400 @ ~2560MHz <|> P5N-E SLI <|> Sapphire x1950 pro <|> Corsair TWIN2X2048-6400C4 <|> T166 320GiB <|> SH-S183A <|> NeoHe 500W <|> Tsunami Dream <|> Vista || RX1000 & UltraX Media || Z-2300 || L204WT-SF 20.1" wide
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
raggarkungen
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.12.2010, 08:31:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selailin netissä kotelogallerioita, rekisteröidyin ja nyt olen täällä...
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Verxa
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.12.2010, 08:35:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

raggarkungen kirjoitti:
Selailin netissä kotelogallerioita, rekisteröidyin ja nyt olen täällä...

Et sitten yhtään vanhempaa ketjua voinut nostaa?

Asiaan. Löysin teharin mbnetistä luetun koteloprojektin avulla (blue dragon tjsp) ja siinä mainittiin että modi löytyy myös täältä. Pitihän se tsekata.
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.12.2010, 08:38:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaa-no.. Mulla selain näyttää että kaikki ketjut olisivat uusia...
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Verxa
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.12.2010, 08:45:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

raggarkungen kirjoitti:
Jaa-no.. Mulla selain näyttää että kaikki ketjut olisivat uusia...

Viimeisimmästä viestistä 4v aikaa? Uusi?
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.12.2010, 08:57:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tän selaimen mukaan aivan kaikki viestit uusia..
Tseki
Moderaattori

LähetäLähetetty: 30.05.2011, 12:40:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eiköhän ensisijainen syy ole mukavat kanssakirjoittajat Smile Verrattuna vaikka Muroon niin kyllä Tehomyllyssä vallitsee jotenkin paljon mukavampi fiilis. Ehkä osittain johtuu siitäkin, että Tehomylly on paljon pienempi kuin vaikka Muro? Voisi ehkä verrata isoa kauppakeskusta (=Muro, paljon tavaraa ja ihmisiä, ei myyjiä missään jne jne) ja lähikyläkauppaa (=Tehomylly, ihmisläheistä asiakaspalvelua jossa on mukava asioida) Smile
Cyan
Moderaattori

LähetäLähetetty: 30.05.2011, 15:24:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tseki kirjoitti:
Eiköhän ensisijainen syy ole mukavat kanssakirjoittajat Smile Verrattuna vaikka Muroon niin kyllä Tehomyllyssä vallitsee jotenkin paljon mukavampi fiilis. Ehkä osittain johtuu siitäkin, että Tehomylly on paljon pienempi kuin vaikka Muro? Voisi ehkä verrata isoa kauppakeskusta (=Muro, paljon tavaraa ja ihmisiä, ei myyjiä missään jne jne) ja lähikyläkauppaa (=Tehomylly, ihmisläheistä asiakaspalvelua jossa on mukava asioida) Smile

Nimenomaan. Murossa kaikki hukkuu massaan, ja jotenkin siellä ei vaan viihdy. Ja usein varsinkin rautapuolen keskustulet siellä kehittyvät pienimuotiseksi taisteluksi, kun on seuraillut. Ei hyvä.

Myllyssä porukkaa on vähän, mutta laatu korvaa määrän. Itse tykkään täällä kirjoitella huomattavasti enemmän. "tunnelma" huomattavasti parempi kuin murossa.
MacKaiwer
Jäsen

LähetäLähetetty: 14.11.2011, 20:52:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mukava, leppoisa ja tosiaan ei niin kärkäs ja sotaisa keskustelualue kuin murobbs. Täällä on mukava ilmaista mielipiteitään ja keskustella asioista, kysyä ja kommentoida. Ja tosiaan pieni piiri mutta sen parempi! Itse olen kotiutunut tänne oikein hyvin Big Ups Joku pienimuotoinen kaljottelumiitti voitais ehkä järjestää joskus...?
2600K, Asus P8P67 EVO, GTX 580, 4 Gb G Skill 2133 MHZ CL7 DDR3, Kingston 128Gb SSD V+, Corsair HX1050W, ProlimaTech SuperMega + 2 x Nanoxia 2000 rpm, Fractal R3, Razer DeathAdder 3.5G, Razer Lycosa, Sennheiser RS170, Samsung XL2370, Philips 46PFL7605H
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Cyan
Moderaattori

LähetäLähetetty: 14.11.2011, 21:42:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

MacKaiwer kirjoitti:
Mukava, leppoisa ja tosiaan ei niin kärkäs ja sotaisa keskustelualue kuin murobbs. Täällä on mukava ilmaista mielipiteitään ja keskustella asioista, kysyä ja kommentoida. Ja tosiaan pieni piiri mutta sen parempi! Itse olen kotiutunut tänne oikein hyvin Big Ups Joku pienimuotoinen kaljottelumiitti voitais ehkä järjestää joskus...?

Hmm voisi koittaa katsoa juu joskus, jos jotain kehittelisi. Olis ihan jees =)
Verxa
Jäsen

LähetäLähetetty: 14.11.2011, 22:04:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cyan kirjoitti:
MacKaiwer kirjoitti:

Hmm voisi koittaa katsoa juu joskus, jos jotain kehittelisi. Olis ihan jees =)

Ja ln2 keppanan kaveriksi, kellottelumielessä?
Jäsen

LähetäLähetetty: 14.11.2011, 23:45:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kellottelukin vois kiinnostaa, typestä en tiedä, miksei jos isossa kimpassa ostetaan ja jostain saadaan edullisesti kulhot... Mutta se minkä voin kellotusalttarille luvata on vanhaa kunnon retrokamaa (ja tällä hetkellä vielä täysin toimivaa) ja jolla ei todellakaan olis välii jos kärvähtää eli tällästä löytyis: emo Asus A7S333, siihen käypänen prossu Amd Athlon XP2200+ (Thorton), muistia huikeat yksi kampa 512 Mb PC333 DDR, Näyttis Sapphire Radeon 9600PRO 256 Mb ja joku pommipoweri 230 wattia! IDE-väyläinen kiintolevy järjestyy myös. Noille kamoille vois antaa sikaa niin paljon ku sielu sietää, niiden arvo on mulle nyt nolla, vaikka ne onkin mun ensimmäinen itse hankkimani kokoonpano Cool Eli jos meiltä löytyy intoa ja halutaan järkkäillä joku miitti niin aloitetaan vaikka joku uusi threadi jonnekkin päin foorumia ja ideoidaan. Itse olisin kiinnostunut tapaamaan jengiä täältä kun tuntuu olevan sen verta asiallista ja mukavaa sakkia Wink
2600K, Asus P8P67 EVO, GTX 580, 4 Gb G Skill 2133 MHZ CL7 DDR3, Kingston 128Gb SSD V+, Corsair HX1050W, ProlimaTech SuperMega + 2 x Nanoxia 2000 rpm, Fractal R3, Razer DeathAdder 3.5G, Razer Lycosa, Sennheiser RS170, Samsung XL2370, Philips 46PFL7605H
Takaisin alkuun
Verxa
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.11.2011, 19:35:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

MacKaiwer kirjoitti:
Kellottelukin vois kiinnostaa, typestä en tiedä, miksei jos isossa kimpassa ostetaan ja jostain saadaan edullisesti kulhot... Mutta se minkä voin kellotusalttarille luvata on vanhaa kunnon retrokamaa (ja tällä hetkellä vielä täysin toimivaa) ja jolla ei todellakaan olis välii jos kärvähtää eli tällästä löytyis: emo Asus A7S333, siihen käypänen prossu Amd Athlon XP2200+ (Thorton), muistia huikeat yksi kampa 512 Mb PC333 DDR, Näyttis Sapphire Radeon 9600PRO 256 Mb ja joku pommipoweri 230 wattia! IDE-väyläinen kiintolevy järjestyy myös. Noille kamoille vois antaa sikaa niin paljon ku sielu sietää, niiden arvo on mulle nyt nolla, vaikka ne onkin mun ensimmäinen itse hankkimani kokoonpano Cool Eli jos meiltä löytyy intoa ja halutaan järkkäillä joku miitti niin aloitetaan vaikka joku uusi threadi jonnekkin päin foorumia ja ideoidaan. Itse olisin kiinnostunut tapaamaan jengiä täältä kun tuntuu olevan sen verta asiallista ja mukavaa sakkia Wink

Ja kyllähän noita kippoja löytyy, itelläkin eräs joka menee jokaiseen nykykantaan suoraan s754:sta lähtien. Tosin adaptereita saa aina tehtyä Cool

Tai voisihan se kuiviskin olla ihan vänkä kaveri ainakin aluksi?
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.11.2011, 19:45:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Verxa kirjoitti:
MacKaiwer kirjoitti:

Ja kyllähän noita kippoja löytyy, itelläkin eräs joka menee jokaiseen nykykantaan suoraan s754:sta lähtien. Tosin adaptereita saa aina tehtyä Cool

Tai voisihan se kuiviskin olla ihan vänkä kaveri ainakin aluksi?

Mä aloitan uuden threadin tuonne yleisen keskustelun puolelle käsitellen miittiajatusta, niin ei turhaan pamlata tätä ensisijainen syy käyntiisi osiota täyteen tätä juttua... Jatketaan siellä...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Kommentit ja sivusto Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa