Keskustelu

:: Tehomylly.net » Keskustelu

Half-Life2

Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Pelit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Underhill
Jäsen

LähetäLähetetty: 26.01.2005, 21:54:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä$ä kirjoitti:
petyin HL 2:seen aika pahasti. Silmäkarkkia kyllä oli ja paljon mainostettu fysiikka-moottori toimi hyvin.
ja sitten ne miinukset (lue: IMO)

- Juoni
- Ei ykkösosan mörököllejä mukana
- P*ska steam rekisteröinti Huh
- Hinta...

Olen kuullut villiä huhua HL 2 elokuvasta. Onko teillä parempaa tietoa asiasta?

Olihan siinä ykkösosan mörököllit mukana. Yksi laji vaan oli kääntynyt hyviksien puolelle..

Edittiä: Ja tuskin nimenomaan HL2 aiheista elokuvaa tulee.. Jos leffa ks. pelisarjasta tehdään, niin se todennäköisesti perustuu löyhästi ykkösen sekä kakkosen juoneen.. Ja luulisin, että mikäli sikäli leffa tehdään, se ei lähiaikoina ensi-iltaansa näe.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cky
Jäsen

LähetäLähetetty: 27.01.2005, 10:22:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Simbe kirjoitti:
Half-Life 2:sessa ei ole enää sitä pelin putkimaisuutta kuin ykkösessä oli, joka on hyvä. Myös juoni on ollu erittäin hyvä half-lifessä, tosin kakkosessa se hieman sekavoittuu. Grafiikka on upeaa, tosin ei Doom 3 voittanutta. Maisemat ja paikat vaihtuvat tiuhaan tahtiin ja tylsistymistä ei ainakaan minulla syntynyt, pelin loppu on tosin lähes pelkkää sotilaitten tappamista. Kokonaiskuva Half-Life 2 on kohtalaisen hyvä.

Onhan Doom 3 ihan hyvä grafiikka mitä siitä nyt sit selvän saa ku sehän on pelkkää varjomössöö koko peli. Pari kolme kenttää jaksoin räiskiä ja sit kyllästy Satisfied Ups, tais mennä vähän oftopiciks. Vaikka tässä nyt on haukkuja HL2 tullukkin niin on se silti ostettava ja ite koettava
S-Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 08.03.2005, 20:44:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meeksi kirjoitti:
Tätä on varmaan kysytty jo moneen kertaan, mutta kysyn vielä kerran. Eli millä asetuksilla olette pystyneet pelaamaan HL kakkosta radeon 9600 näyttiksellä, moninkertainen reunan pehmennys jne..?

Mulla Sempron 2500+, 512MB 400MHz DDR, Club3D Radeon 9600 256MB... 800x600-resolla pyörii kiltisti 2x antialiasing päällä.

Ja Juhanin kanssa olen muuten samaa mieltä siitä, että HL2:sen loppu on pettymys. Sääli, että näin hyvälle pelille ei saatu parempaa finaalia aikaan, oikeastaan viimeinen puolituntinen oli jo aika turhaa säätämistä... sääli Sad Ehkä HL kolmonen korjaa asian Smile
mario-
Jäsen

LähetäLähetetty: 08.03.2005, 22:01:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

luulis että puolielämiä on vain2...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
S-Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 10.03.2005, 06:54:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

its me mario kirjoitti:

Niin onkin... vielä Wink Kyllä itse veikkaisin, että Half-Life kolmonen tulee vielä.
Toniza
Jäsen

LähetäLähetetty: 10.03.2005, 12:04:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miksei nimeksi pistetty neljäsosaelämä, kun logokin näyttää siltä et olis HL potenssiin kaksi eli 0,5^2=0,25 Happy
Takaisin alkuun
Vilm0x?®©³
Jäsen

LähetäLähetetty: 10.03.2005, 12:24:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aika hyvä Happy
OJ
Jäsen

LähetäLähetetty: 20.03.2005, 09:56:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[Offtopic] Toivottavasti Valve jaksaa panostaa vähän enempi HL3:n tekemiseen (joka kyllä tulee joskus heidän mukaansa) eikä niin, että Valven pojat istuvat tekemässä peliä 24/7 väsyneinä tekevät mitä sattuu ja Gabe Newell vaan istuu työhuoneessaan syömässä donitseja eikä ohjaa työntekoa. HooÄl Kolomoseen vanhat möllit mukaan ja Source 2 med. New Generation Graphics. [/Offtopic]
Exequal
Jäsen

LähetäLähetetty: 22.03.2005, 20:24:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kyl ne varmaa viimeistää ennen vuotta 2010 tekee hl3 !!! ku hl2:kin menesty niin hyvin Happy
Takaisin alkuun
Rodni
Jäsen

LähetäLähetetty: 23.03.2005, 17:40:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Exequal kirjoitti:
kyl ne varmaa viimeistää ennen vuotta 2010 tekee hl3 !!! ku hl2:kin menesty niin hyvin Happy

Toivottavasti tekevät sen hl3, ootan sitä jo nyt innolla. Tykkäsin todella paljon kakkosesta. Smile
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Xstream
Aloittelija

LähetäLähetetty: 26.03.2005, 16:50:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S-Mies kirjoitti:
its me mario kirjoitti:

Niin onkin... vielä Wink Kyllä itse veikkaisin, että Half-Life kolmonen tulee vielä.
Oon samaa mieltä S-miehen kanssa... Kun half-life 2 menesty noin hyvin ja myi tosi monta kappaletta tuotettaan niin luulen että valve pytyy teettämään hl3.....
b1az
Jäsen

LähetäLähetetty: 28.03.2005, 16:24:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on tossa pelissä sellanen ongelma että olen jossain siellä water hazardissa ja kuljen sillä "vesiskootterilla". Olen juuri mennyt sellasten putkien läpi mutta sitten sekoaa ei näy mitään muuta kuin mustaa edessä ja esim kun tähtäintä liikuttaa niin se jää jälkee ja jättää ruutuun monia tähtäimen kuvia. Olen savennut siihen ja koittanu ladata sitä uudestaan ja bootannut konetta uudestaan yms. Koneeni tiedot on tossa sigussa.
2x512mb ddr 400 dual channel
Samsung 160gt
Compucase 6a21+Nexus 400W
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Rodni
Jäsen

LähetäLähetetty: 28.03.2005, 16:58:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

b1az kirjoitti:
Mulla on tossa pelissä sellanen ongelma että olen jossain siellä water hazardissa ja kuljen sillä "vesiskootterilla". Olen juuri mennyt sellasten putkien läpi mutta sitten sekoaa ei näy mitään muuta kuin mustaa edessä ja esim kun tähtäintä liikuttaa niin se jää jälkee ja jättää ruutuun monia tähtäimen kuvia. Olen savennut siihen ja koittanu ladata sitä uudestaan ja bootannut konetta uudestaan yms. Koneeni tiedot on tossa sigussa.

Se nyt ei ainakaan tietokoneestasi johdu, mutta oli minullakin joitain ärsyttäviä bugeja esim. jäin lattiaan kiinni Big Grin
mario-
Jäsen

LähetäLähetetty: 28.03.2005, 17:41:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mutta sitten niitä olis puoltoista Sleepy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Rodni
Jäsen

LähetäLähetetty: 28.03.2005, 17:52:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

its me mario kirjoitti:

Mihin toi liitty? Dont Get It
S-Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 29.03.2005, 01:01:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

its me mario kirjoitti:

Ei, vaan 2 ja 1/4. Pysys hereillä! Happy

Seuraa täsmennys. On Half-Life 1 (=1 kpl).
Toniza kirjoitti:
Miksei nimeksi pistetty neljäsosaelämä, kun logokin näyttää siltä et olis HL potenssiin kaksi eli 0,5^2=0,25

HL2 on siis = 0,25 peliä, yhteensä tähän mennessä siis 1,25 peliä.
HL3 lienee 1 peli (ellei 0,125 eli 0,5^3). Siispä kolmen ensimmäisen (tulipas muuten helposti tuo "ensimmäisen"... pelottavaa) HL-pelin summa on 1 + 0,25 + 1 = 2,25 peliä. MOT.

EDIT: Mainittakoon, että olen vesiselvä Wink
Shakal
Moderaattori

LähetäLähetetty: 29.03.2005, 12:19:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[offtopic]
Eikös HL2:een ole tulossa HL1 modi? Sama peli kuin HL1 mutta HL2 moottorilla.. näin ainakin olen kuullut. Tuo olisi melkein pakkohankinta. HL2 on ihan hienon näköinen yms, mutta se storyline ja miljöö on aivan perseestä. Vanhat HL1 ufot ja commandot rokkaa, niitä sovi vaihtaa. Satisfied [/offtopic]
Takaisin alkuun
S-Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 29.03.2005, 12:25:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Shakal kirjoitti:
[offtopic]
Eikös HL2:een ole tulossa HL1 modi? Sama peli kuin HL1 mutta HL2 moottorilla.. näin ainakin olen kuullut. Tuo olisi melkein pakkohankinta. HL2 on ihan hienon näköinen yms, mutta se storyline ja miljöö on aivan perseestä. Vanhat HL1 ufot ja commandot rokkaa, niitä sovi vaihtaa. Satisfied [/offtopic]

Onhan se jo olemassa, Half-Life Source -nimellä kulkee. Tulee HL2 Silver- ja Gold-pakettien mukana.
OJ
Jäsen

LähetäLähetetty: 23.04.2005, 23:04:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta tässä puhuttiin varmaan HL2 modista nimeltä Black Mesa Source.
Se on HL2 modi jossa on HL tehty uusiksi Source enginellä.
NRGpower
Jäsen

LähetäLähetetty: 24.04.2005, 14:56:57    Viestin aihe: Re: Half-Life2 Vastaa lainaamalla viestiä

amti kirjoitti:
kardu on on kirjoitti:
Kukahan on vielä odottanut tämän pelin julkaisemista??? Käsittämättömän huono!! Eka puoli tuntia kävelyä ja puhetta. Latausajat pisimpiä joita koskaan missään pelissä. Ja taas kävellään, pikkusen ammutaan - aseet onnettomia (no samat vehkeet oli ekassakin osassa, joka mielestäni kaikilta osin muuten parempi) Joo... hyvin tehty hienoa on, niin on kyllä tämän päivän muissakin peleissä. Nyt ollaan pelin vaiheessa jossa ajettu vesiskootterilla niin kauan että kyllästyttää. .... ja pikkusen tapeltu. Jääty jumiin johonkin rakennuksen kulmaan (bugi) ... että näin se homma etenee. Eikä pelattu easy-tasolla (joku kuitenkin tarjoaa sitä selitykseksi)
hard- mutta ei kovene kuin ehkä vähän housuissa.

Ei kannata odottaa liikoja jatko-osalta, koska silloin se yleensä floppaa sinun silmissäsi. Oletkos päässyt jo ihailemaan HL2:n upeaa fysiikkamallinnusta? Esmes hyppää laatikon päälle niin jossain tilanteessa se hajoaa, tai siinä leikkipaikalla voit leikkiä niillä lasten leluilla. Tavaroiden heittäminen on myös erittäin viihdyttävää puuhaa - vaikkei olisi ketään ketä kohti heittää niitä.

aika huikeeta maksaa 50? ja enemmän siitä et pääsee leikkiin leikkikaluilla, hajottaan laatikoita ja heittelemään roinaa. En ite oo päässy kokeileen mut tarkotuksena olis hankkia sitten kun saan joskus joulukuussa laajakaistan Big Ups . Mut sitten sen lisäks pitäs hankkia viel dvd-asema, huoh kallikksi menee Huh
Takaisin alkuun
OJ
Jäsen

LähetäLähetetty: 24.04.2005, 17:17:46    Viestin aihe: Re: Half-Life2 Vastaa lainaamalla viestiä

kisqq kirjoitti:

aika huikeeta maksaa 50? ja enemmän siitä et pääsee leikkiin leikkikaluilla, hajottaan laatikoita ja heittelemään roinaa. En ite oo päässy kokeileen mut tarkotuksena olis hankkia sitten kun saan joskus joulukuussa laajakaistan Big Ups . Mut sitten sen lisäks pitäs hankkia viel dvd-asema, huoh kallikksi menee Huh

[offtopic]Itse pääsin aika halvalla kun ostin pelin ennen joulua ja sain joululahjaksi tietokone osia ja siinä sen DVD-aseman. Eivät DVD-asemat paljoa maksa.[/offtopic]
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Pelit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa