| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
voimavellu Jäsen
|
Lähetetty: 25.11.2004, 14:27:24 Viestin aihe: nfsu vs nfsu2 |
|
|
| Elikkäs mitkäs ovat näiden kahden pelin suurimmat erot? Tietysti grafiikka 2 parempi, mutta paljonko ja onko sisällössä mitään uutta? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SimoVaa Jäsen

Liittynyt: 11 Lok 2004 Viestejä: 724 Paikkakunta: Pori West-Coast..
|
Lähetetty: 25.11.2004, 15:14:45 Viestin aihe: |
|
|
No jos voi lyhyesti vastata ni koko peli on uusittu lähes kokonaan..
Ite oon pelannu täs 1 1/2 viikkoo ja hyvä on ollu..
Tosin aina voi parantaa... _________________ | 2,7 celeron@ 2,9Ghz | 768mb DDR | Asus 6800LE (@16/6 & 422/893) & Zalman VF700-CU | 200Gb samsung SATA |
| 3D Mark 2003: 10 275 | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Diqq Aloittelija

|
Lähetetty: 25.11.2004, 15:30:09 Viestin aihe: |
|
|
siis nfsu2 voi rällätä isossa kaupungissa ja autoo voi tunata ympäri kaupunkia olevista kaupoista.
hauskinta on että kaduilla liikkuu muitakin tuning autoja joita voi sitten haastella kisaamaan..
popit voi virittää ja kaikkee hauskaa..
hydraliikasta puhumattakaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
P-| Jäsen

|
Lähetetty: 25.11.2004, 15:54:17 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä nfsu2 1:sen voittaa kevyesti  _________________ P4 2.8C @ 3.2ghz
EpoX 4PCAI
Maxtor Diamond Max Plus 9 120GB SATA
Gainward FX5900XT
1024 MB PC-3200 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
$@mi Jäsen

|
Lähetetty: 25.11.2004, 16:02:26 Viestin aihe: |
|
|
| nfsu2 koska voi rällätä kaupungilla 1 oli pelkää kisaa kisan perään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Cyan Moderaattori

|
Lähetetty: 25.11.2004, 16:42:18 Viestin aihe: |
|
|
| NFSU2 on todellakin paljon parempi kuin ykkösosa. Ensinnäkin ykkösessä oli ärsyttävä seikka, eli kun ostit uuden auton, vanhan autosi viritys osat jäivät siihen, ei hyvä asia....NFSU2:ssa on myös kaupunki jossa voit vapaasti liikkua, mennä kauppoihin, joissa voit päivittää autoasi, sekä osallistua vapaamuotoisesti eri kilpailuihin. Myöskin tavaraa jolla autoa voi tuunata, on todella paljon enemmän kuin ykkösosassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Per4 Aloittelija

|
Lähetetty: 25.11.2004, 17:19:53 Viestin aihe: |
|
|
| Onkos tuossa kakkosessa sitä "kuminauhaefektiä"? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dominus Jäsen

|
Lähetetty: 25.11.2004, 19:14:58 Viestin aihe: |
|
|
Nää on taas näitten EA:n pelejä. Julkaistaan tahalteen peli josta on vähän karsittu kaikkea ja kun se ei enää myy niin jukaistaa se oikea versio mut jätetään siitäkin vielä jotain pois. _________________ Aero Cool AeroCube, Intel Core Quad Q6600, ASUS P5K-VM, A-Data DDR2 2GB 1066mhz, PNY GF6800GS
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Shakal Moderaattori
|
Lähetetty: 25.11.2004, 23:15:29 Viestin aihe: |
|
|
| Per4 kirjoitti: | | Onkos tuossa kakkosessa sitä "kuminauhaefektiä"? |
On.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pojo Jäsen
|
Lähetetty: 25.11.2004, 23:19:38 Viestin aihe: |
|
|
Hmm.. Mitähän se "kuminauhaefekti" meinaa?  _________________ AMD Athlon XP 2400+ 2GHz|Club 3D Radeon 9700 Pro 128 MB|Asus A7N8X-X|Kingston 1024 MB DDR (2x512)|Samsung 60 Gt
3DMark 01: 12664
3DMark 03: 4934
3DMark 05: 2133 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Shakal Moderaattori
|
Lähetetty: 25.11.2004, 23:28:26 Viestin aihe: |
|
|
| Pojo kirjoitti: | | Per4 kirjoitti: | | Onkos tuossa kakkosessa sitä "kuminauhaefektiä"? |
Hmm.. Mitähän se "kuminauhaefekti" meinaa?  |
mitä pidemmälle pääset, niin ne vastukset ottaa sua aina kiinni. Niin sanottu Catch up. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Per4 Aloittelija

|
Lähetetty: 25.11.2004, 23:30:37 Viestin aihe: |
|
|
| No siinä ykkösessä ainakin oli sellanen homma, että esim. jos joku vastustaja ajo kolarin jonkun vastaantulijan kanssa ja ite ajoit lähes täydellisesti niin silti se vihollinen oli taas hetken päästä sun kannassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
imattila Jäsen

|
Lähetetty: 25.11.2004, 23:59:34 Viestin aihe: |
|
|
| Per4 kirjoitti: | | No siinä ykkösessä ainakin oli sellanen homma, että esim. jos joku vastustaja ajo kolarin jonkun vastaantulijan kanssa ja ite ajoit lähes täydellisesti niin silti se vihollinen oli taas hetken päästä sun kannassa. |
sama on kakkosessa.. catch up vai mikä se on .. joskus ne 1vs1 kisat kadulla venyy todella rasittavan pitkiksi. parhaimmillaan oon jonku 15-20min varmaan ajanu yhen ja saman auton kans kisaa ja sitte oon sulkenu pelin  _________________ http://korkki.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SimoVaa Jäsen

Liittynyt: 11 Lok 2004 Viestejä: 724 Paikkakunta: Pori West-Coast..
|
Lähetetty: 26.11.2004, 00:08:31 Viestin aihe: |
|
|
| imattila kirjoitti: | | Per4 kirjoitti: | | No siinä ykkösessä ainakin oli sellanen homma, että esim. jos joku vastustaja ajo kolarin jonkun vastaantulijan kanssa ja ite ajoit lähes täydellisesti niin silti se vihollinen oli taas hetken päästä sun kannassa. |
sama on kakkosessa.. catch up vai mikä se on .. joskus ne 1vs1 kisat kadulla venyy todella rasittavan pitkiksi. parhaimmillaan oon jonku 15-20min varmaan ajanu yhen ja saman auton kans kisaa ja sitte oon sulkenu pelin  |
Sama täällä.. Erittäin ärsyttävä "ominaisuus" _________________ | 2,7 celeron@ 2,9Ghz | 768mb DDR | Asus 6800LE (@16/6 & 422/893) & Zalman VF700-CU | 200Gb samsung SATA |
| 3D Mark 2003: 10 275 | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
V|lle Jäsen
|
Lähetetty: 26.11.2004, 09:21:59 Viestin aihe: |
|
|
| SimoVaa kirjoitti: | | imattila kirjoitti: | | Per4 kirjoitti: | | No siinä ykkösessä ainakin oli sellanen homma, että esim. jos joku vastustaja ajo kolarin jonkun vastaantulijan kanssa ja ite ajoit lähes täydellisesti niin silti se vihollinen oli taas hetken päästä sun kannassa. |
sama on kakkosessa.. catch up vai mikä se on .. joskus ne 1vs1 kisat kadulla venyy todella rasittavan pitkiksi. parhaimmillaan oon jonku 15-20min varmaan ajanu yhen ja saman auton kans kisaa ja sitte oon sulkenu pelin  |
Sama täällä.. Erittäin ärsyttävä "ominaisuus" |
Mulla kestää yleensä 2-10 minsaa ne?  _________________ AMD 64 3200+, A8E-N asus, 7900gt, antec TX1050B-EC ja muuta kivaa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pojo Jäsen
|
Lähetetty: 26.11.2004, 14:15:45 Viestin aihe: |
|
|
| Shakal kirjoitti: | | Pojo kirjoitti: | | Per4 kirjoitti: | | Onkos tuossa kakkosessa sitä "kuminauhaefektiä"? |
Hmm.. Mitähän se "kuminauhaefekti" meinaa?  |
mitä pidemmälle pääset, niin ne vastukset ottaa sua aina kiinni. Niin sanottu Catch up. |
Ahaa, asia selvä Olen itsekin huomannut saman. Varsinkin pelin alussa kun on paska auto niin kyllä tekee aina tiukkaa voittaa vaikka vastustaja kolaroisikin. _________________ AMD Athlon XP 2400+ 2GHz|Club 3D Radeon 9700 Pro 128 MB|Asus A7N8X-X|Kingston 1024 MB DDR (2x512)|Samsung 60 Gt
3DMark 01: 12664
3DMark 03: 4934
3DMark 05: 2133 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pelle Jäsen

|
Lähetetty: 29.11.2004, 01:58:11 Viestin aihe: |
|
|
NFSU1 :tä en pelanut juuri ollenkaan ja sekin kaverillani, mutta voin sanoa että siinä "kuminauha" efekti oli paljon suurempi. Jos tyrit muutaman kerran ja vastustrajat pääsee 10sec edelle niin ne kaikki muut kirjaimellisesti pysähtyy. Kakkosessa vastustajat osaavat sentään ajaa maaliin yksinkin. Olen nyt 4päivää tahkonut NFSU2 :ta ja mukava pelihän tua. Itse kyllä pitäisin vielä enemmän jos ei olisi niiiin arcade. Ja yksi iso miinus pelistä löyty: törmäillä voi mielin määrin. Autolle ei tapahdu mitään muuta kuin hetkellisesti ikkunat hajoavat. _________________ Athlon XP 3000+ Barton, Asus A7V600-F, 9600XT 256mb (530/265), 1024Mt Samsung DDR400, Samsung 160gb, 300w, NEC 2500A 8x DVD/RW, Samsung 730BF |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
WalluZ Jäsen

|
Lähetetty: 30.11.2004, 14:38:18 Viestin aihe: |
|
|
| NFSU 2 on ruma maa kun kattoo siitä läheltä niin näyttyää jolktain PS1 grafiikalta paitsi jos koneessa riittää puhtia niin laittaa "Antialising päälle tai täysille" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
asn Jäsen

|
Lähetetty: 02.12.2004, 16:16:45 Viestin aihe: |
|
|
Oikeastaan pelin ainoa pitkä miinus. On näitä harvoja pelejä johon itse jään koukkuun. Kun kerran aloittaa pelaamaan, on todella vaikea lopettaa.
Ehdottomasti vähintään 10 kertaa parempi kun nfsu1. _________________ Ubuntu 12.04 LTS Beta / Win 7, xbmclive 10.1 Dharma, android 4.0.3, BMW 530dA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Musu Jäsen

Liittynyt: 24 Tam 2004 Viestejä: 191 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
Lähetetty: 02.12.2004, 17:24:17 Viestin aihe: |
|
|
En oo huomannu kuminauhaefektiä muissa ku Outruneissa kisoissa en oo huomannu kertaakaan... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
msdos464 Jäsen

|
Lähetetty: 02.12.2004, 17:43:04 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä kuminauha on just hyvä, pitää ajaa tosissaan kisojen loppuun saakka.
Ei pelkästään nfsu2:ssa vaan (auto)peleissä yleensä. _________________ [ASUS A7N8X-X][AMD XP 2600+][Gainward GeForce 5600 FX 256 Mt][2x1 Gt DDR 400 MHz][Maxtor DiamondMax Plus 9 200 gt][40 gt joku fujitsu] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sniff Jäsen
|
Lähetetty: 02.12.2004, 19:19:09 Viestin aihe: |
|
|
mun mielestä kuminauha on vain keino hypätä aidan yli matalimmasta kohdasta. esmes GT:t ovat edelläkävijöitä tuon vaikeusasteen suhteen, ajotaidot kehittyvät pakostakin, ja vaikeusasteen saa itse päätää (mihin raceen menee:)  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Shakal Moderaattori
|
Lähetetty: 02.12.2004, 20:15:08 Viestin aihe: |
|
|
Mielipiteeni catch upista on se, että se kusee ja pahasti. Mielestäni pelin tekijöiden pitäisi saada peli sellaiseksi, että vaikeustasoa kasvattaessa vastustajat ovat vaikeampia, eikä se, että niiden catch up on vaan korkeampi. Muttä näin se on ihan täysin esim. NFSU:issa. Siksi pidänkin autopeleistä netissä, kun siellä ohitetaan toisia taidolla, ei millään kuminauhaefektillä. Kun pelaa hardilla tuota peliä (n. puolet pelasin sillä, kunnes kyllästyin peliin ja pelasin easylla loput että vaan pääsisin läpitte ja katsomaan mitä siinä on.) niin ei se kyllä ollut yhtään hyvä se peli. Vastuksilla on sellaisia kauheita catch up spurtteja vaan, että yhtäkkiä ne saakin jonknu boostin ja ne kulkeekin 500km/h sun ohittes, kunnes hiljentävät. Tod. 14m3. Ennemmin vastustajat saisivat olla hyviä kuskeja, jotka eivät tee virheitä, autoiltaan ehkä parempaa tasoa kuin itse. Mutta ei näin kun se on nyt toteutettu.
Plääh.. kauhea avautuminen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
-wave- Jäsen
|
Lähetetty: 02.12.2004, 20:58:03 Viestin aihe: |
|
|
Ei pitäisi olla kovin iso yllätys että catch up on mitä luultavimmin todella lame. Siksi jäi tämäkin EA:n tuote kokeilematta..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
asn Jäsen

|
Lähetetty: 06.12.2004, 02:01:19 Viestin aihe: |
|
|
| sniff kirjoitti: | mun mielestä kuminauha on vain keino hypätä aidan yli matalimmasta kohdasta. esmes GT:t ovat edelläkävijöitä tuon vaikeusasteen suhteen, ajotaidot kehittyvät pakostakin, ja vaikeusasteen saa itse päätää (mihin raceen menee:)  |
Omasta mielestä gt:issä saa ehkä vähän turhan helposti rahaa, joilla taas saa 10 kertaa tehokkaamman auton kun vastustajilla, mutta tietysti itsestä riippuu lähteekö kisaamaan polyhony002:lla vai mini coper:illa . Muuten kyllä GT-sarjan pelit on ihan mahtavia, ehkä ainoa "huono" puoli on vauhdintunnun puuttuminen.. Esim. 450km/h ajettaessa vauhti "tuntuu" että ajaisi jotain 120km/h . _________________ Ubuntu 12.04 LTS Beta / Win 7, xbmclive 10.1 Dharma, android 4.0.3, BMW 530dA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pelihirmu Jäsen

|
Lähetetty: 06.12.2004, 02:35:53 Viestin aihe: |
|
|
| asn kirjoitti: | | sniff kirjoitti: | mun mielestä kuminauha on vain keino hypätä aidan yli matalimmasta kohdasta. esmes GT:t ovat edelläkävijöitä tuon vaikeusasteen suhteen, ajotaidot kehittyvät pakostakin, ja vaikeusasteen saa itse päätää (mihin raceen menee:)  |
Omasta mielestä gt:issä saa ehkä vähän turhan helposti rahaa, joilla taas saa 10 kertaa tehokkaamman auton kun vastustajilla, mutta tietysti itsestä riippuu lähteekö kisaamaan polyhony002:lla vai mini coper:illa . Muuten kyllä GT-sarjan pelit on ihan mahtavia, ehkä ainoa "huono" puoli on vauhdintunnun puuttuminen.. Esim. 450km/h ajettaessa vauhti "tuntuu" että ajaisi jotain 120km/h . |
Muistan vielä PSX:n ajoilta, kun pelasin GT2:sta ja säästin Siihen Escudo Pikes Peak Versioniin, joka makso jotain 2milj. Ei siihen tarvinnut edes pitkään säästää. Se oli aivan hullu auto!!  _________________ AMD X2 4800+, Asus M2N-SLI Deluxe, 4Gt DDR2, 8800GT OC, 500Gt+1Tt+250Gt |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hermo89 Jäsen
|
Lähetetty: 06.12.2004, 11:42:30 Viestin aihe: |
|
|
| Pelihirmu kirjoitti: | | asn kirjoitti: | | sniff kirjoitti: | mun mielestä kuminauha on vain keino hypätä aidan yli matalimmasta kohdasta. esmes GT:t ovat edelläkävijöitä tuon vaikeusasteen suhteen, ajotaidot kehittyvät pakostakin, ja vaikeusasteen saa itse päätää (mihin raceen menee:)  |
Omasta mielestä gt:issä saa ehkä vähän turhan helposti rahaa, joilla taas saa 10 kertaa tehokkaamman auton kun vastustajilla, mutta tietysti itsestä riippuu lähteekö kisaamaan polyhony002:lla vai mini coper:illa . Muuten kyllä GT-sarjan pelit on ihan mahtavia, ehkä ainoa "huono" puoli on vauhdintunnun puuttuminen.. Esim. 450km/h ajettaessa vauhti "tuntuu" että ajaisi jotain 120km/h . |
Muistan vielä PSX:n ajoilta, kun pelasin GT2:sta ja säästin Siihen Escudo Pikes Peak Versioniin, joka makso jotain 2milj. Ei siihen tarvinnut edes pitkään säästää. Se oli aivan hullu auto!!  |
Eihän sitä rahaa tarvinnu edes säästää, kun sitä rahaa tunki joka raosta sisään. Escudo Pikes Peak oli mun kolmas ostamani auto.
Eilen kävin kaverilla pelaamassa NFSU2:sta. Näytti tosi hyvältä j aon varmasti parempi, kun 1:nee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dominus Jäsen

|
Lähetetty: 06.12.2004, 12:28:28 Viestin aihe: |
|
|
| Shakal kirjoitti: | Mielipiteeni catch upista on se, että se kusee ja pahasti. Mielestäni pelin tekijöiden pitäisi saada peli sellaiseksi, että vaikeustasoa kasvattaessa vastustajat ovat vaikeampia, eikä se, että niiden catch up on vaan korkeampi. Muttä näin se on ihan täysin esim. NFSU:issa. Siksi pidänkin autopeleistä netissä, kun siellä ohitetaan toisia taidolla, ei millään kuminauhaefektillä. Kun pelaa hardilla tuota peliä (n. puolet pelasin sillä, kunnes kyllästyin peliin ja pelasin easylla loput että vaan pääsisin läpitte ja katsomaan mitä siinä on.) niin ei se kyllä ollut yhtään hyvä se peli. Vastuksilla on sellaisia kauheita catch up spurtteja vaan, että yhtäkkiä ne saakin jonknu boostin ja ne kulkeekin 500km/h sun ohittes, kunnes hiljentävät. Tod. 14m3. Ennemmin vastustajat saisivat olla hyviä kuskeja, jotka eivät tee virheitä, autoiltaan ehkä parempaa tasoa kuin itse. Mutta ei näin kun se on nyt toteutettu.
Testasin singlepayerilla AI autoja vastaan sprint jossa laitoin catch upin pois. Vastustaja jäi 30sec jälkeen lopussa.
Kamppaniassa vastustaja on aina se 1-5sec perässä ajoitpa sitten kuinka nopeasti tai hitaasti.
Olisivat voineet laittaa sen cachup ominaisuuden disableaaminen myös tuossa kamppaniassa. Ei tota pelia jaksa edes pelata loppuun kun joka kenttä on samanlainen ja siinä voi hyödyntää pelin epärealismiä ajamalla mutkassa 300km/h ja vaikka auto ei kännykään niin se ohjautuu seinää pitkin sillein että se on järkevämpi ajotyyli kuin että yrittäisi välttää seiniin törmäämistä.
Singleplay ja Lan pelejä vois pelata jos tuo nyt vain haluaisi toimia mutta muuten tuo NFSU2 on yhtä lailla Catch upilla raiskattu peli kuin edeltäjänsä.
Tämä on sitä EA:n taktiikkaa julkaista tällaisia puolivalmiita lisenssipelejä jotka kaikki kuitenkin ostaa ja pelaa, se on ihan varmaa että kohta tulee NFSU3. Siinä on sitten ehkä otettu pois tuo kuminauha AI tai lisätty autoja ja osia. _________________ Aero Cool AeroCube, Intel Core Quad Q6600, ASUS P5K-VM, A-Data DDR2 2GB 1066mhz, PNY GF6800GS
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
thealien=CCTF= Aloittelija
|
Lähetetty: 06.12.2004, 13:28:56 Viestin aihe: |
|
|
| Dominus kirjoitti: | | Shakal kirjoitti: | Mielipiteeni catch upista on se, että se kusee ja pahasti. Mielestäni pelin tekijöiden pitäisi saada peli sellaiseksi, että vaikeustasoa kasvattaessa vastustajat ovat vaikeampia, eikä se, että niiden catch up on vaan korkeampi. Muttä näin se on ihan täysin esim. NFSU:issa. Siksi pidänkin autopeleistä netissä, kun siellä ohitetaan toisia taidolla, ei millään kuminauhaefektillä. Kun pelaa hardilla tuota peliä (n. puolet pelasin sillä, kunnes kyllästyin peliin ja pelasin easylla loput että vaan pääsisin läpitte ja katsomaan mitä siinä on.) niin ei se kyllä ollut yhtään hyvä se peli. Vastuksilla on sellaisia kauheita catch up spurtteja vaan, että yhtäkkiä ne saakin jonknu boostin ja ne kulkeekin 500km/h sun ohittes, kunnes hiljentävät. Tod. 14m3. Ennemmin vastustajat saisivat olla hyviä kuskeja, jotka eivät tee virheitä, autoiltaan ehkä parempaa tasoa kuin itse. Mutta ei näin kun se on nyt toteutettu.
Testasin singlepayerilla AI autoja vastaan sprint jossa laitoin catch upin pois. Vastustaja jäi 30sec jälkeen lopussa.
Kamppaniassa vastustaja on aina se 1-5sec perässä ajoitpa sitten kuinka nopeasti tai hitaasti.
Olisivat voineet laittaa sen cachup ominaisuuden disableaaminen myös tuossa kamppaniassa. Ei tota pelia jaksa edes pelata loppuun kun joka kenttä on samanlainen ja siinä voi hyödyntää pelin epärealismiä ajamalla mutkassa 300km/h ja vaikka auto ei kännykään niin se ohjautuu seinää pitkin sillein että se on järkevämpi ajotyyli kuin että yrittäisi välttää seiniin törmäämistä.
Singleplay ja Lan pelejä vois pelata jos tuo nyt vain haluaisi toimia mutta muuten tuo NFSU2 on yhtä lailla Catch upilla raiskattu peli kuin edeltäjänsä.
Tämä on sitä EA:n taktiikkaa julkaista tällaisia puolivalmiita lisenssipelejä jotka kaikki kuitenkin ostaa ja pelaa, se on ihan varmaa että kohta tulee NFSU3. Siinä on sitten ehkä otettu pois tuo kuminauha AI tai lisätty autoja ja osia. |
Kyllä minulla nuo AI pelaajat jää kunnolla jälkeen kaikissa peli muodoissa, vaikka catch up on päällä. Bugi? En tiedä _________________ AMD Athlon 64 3000+, Asus A8V-Deluxe, 1 Gt DDR400, Ati RX800 PRO, Maxtor DiamondMax 9 160gb, Maxtor DiamondMax 9 120gb, Lite-On DVDR-W |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Zaccheus Aloittelija
|
Lähetetty: 06.12.2004, 14:59:11 Viestin aihe: |
|
|
Tuo on juuri tuota EA politiikkaa, tehdään nopeesti peli joka myy kuitenkin ja kuminauha on helpoin ja nopein tapa tehdä autopeleissä haastavampi. En kyllä luota noihin EA peleihin enää ollenkaan.
Täytyy kyllä sanoa, että TW PGA tour 05 yllätti mut iloisesti, koska eilman hirveetä EA egoilua olis voinu luulla ihan jonkun oikeen pelifiman tekeleeksi. Silti sieltä paistaa vähän läpi sitä välinpitämättömyyttä, joka on niin EA tyyliä.
En muuten käsi miksei kukaan tee sellaista oikeeta auton duunaus peliä, koska sillähän NFS:UG myy niin paljon. Ei ajamista vaan auton duunausta, voisi vaihtaa kaikkien ovenkahvojen väritkin erikseen jne. ja varmasti myis niin ******asti. _________________ "Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekkin saisi tyhmän nimeä." - San. 26:4
"Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettei hän kuvittelisi olevansa viisas." - San. 26:5 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|