| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
tomippa Jäsen

|
Lähetetty: 23.02.2003, 12:28:45 Viestin aihe: Tehomylly.net käyttäjien puhelimet.. |
|
|
Tuossa olisi minun no.1 puhelin Nokia 6610.
Puhelin täysin sama kuin 7210, mutta se on vain "Business" malli.
Ensin meinasin ostaa 7210:n, mutta siinä oli aika surkea näppäin tuntuma verrattuna 6610:n, joten ostin sitten tämän.
Tuossa olisi minun no.2 puhelin SonyErcsson T68i
Joitain Speksejä:kahdeksanrivinen 256 värin näyttö
kuvien hallinta - taustakuva, puhelinalbumi, MMS-mallit, kuvallinen puhelinmuistio
GPRS ja HSCSD-datayhteys IrDA- ja Bluetooth?-modeemilla
WAP-selain (2.0) turvatoiminnoilla (WTLS 3) sekä värituella
synkronoitava kalenteri ja puh.muistio
T9? ennakoiva tekstinsyöttö
sähköpostin lähetys ja vastaanotto
Multimediaviestien (MMS) lähetys ja vastaanotto
EMS- ja SMS-viestit, SMS-chat
kahdeksan ajanvietepeliä
mitat: 100x48x20mm
YM.
Minkälaisia luureja teiltä löytyy? _________________ -------> Tietokone ei ratkaise ongelmia, vaan se tekee niitä. <------- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pcp Moderaattori

|
Lähetetty: 23.02.2003, 12:34:27 Viestin aihe: |
|
|
:? Ostin sillo ku 3510 tuli ulos ni sen mut nykyään kaikilla prkl kakaroilla on se! pitäs vaihtaa.... :? anteeksi kielenkäyttöni "prkl"  _________________ I cry because others are stupid and it makes me sad. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ville Jäsen
|
Lähetetty: 23.02.2003, 13:38:25 Viestin aihe: |
|
|
| 3310. Sain kun pääsin pois peruskoulusta. Pitäs vaihtaa mutta aina löytyy jotain muuta mitä ostaa kun en kännykkää kumminkaan paljoa käytä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hount Aloittelija
|
Lähetetty: 23.02.2003, 23:33:20 Viestin aihe: |
|
|
3330 Pinkeillä kuorilla, vaihdan jos joku antaa ilmaiseksi paremman. (kyllä, tämä on minun puhelimeni, kyllä nämä ovat minun kuoreni, kyllä ne ovat pinkit) _________________ Kokoonpano |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
J-Z:mo Jäsen

|
Lähetetty: 24.02.2003, 07:48:03 Viestin aihe: |
|
|
Itelläni on 5210. En suosittele hankkimista.
 _________________ Blog : http://blog.qkaasu.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
StiNgeR Jäsen

Liittynyt: 22 Tam 2003 Viestejä: 63 Paikkakunta: Tuusula, Finland
|
Lähetetty: 24.02.2003, 09:26:54 Viestin aihe: |
|
|
Wanha kunnon Nokia 6150! Toimii eli supattaa, ei ole jaksanut vaihtaa uudempaan... On kaksi samanlaista vielä varaosinakin ja about 10 akkua (tosin, vain yksi slimline-tehoakku käytössä, pienempi kuin alkuperäinen akku, kestää yhdellä latauksella meikäläisen käytössä melkein viikon). Sitten on luonnollisesti datakaapeli x2, autolaturi, pöytälaturi ja tämä perinteinen puhelmien mukana tullut laturi... _________________ StiNgeR Web - Tietokoneet ja Elektroniikka
Nasty Boy's Racing - Racing Team |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hemmo Jäsen
|
Lähetetty: 24.02.2003, 16:08:03 Viestin aihe: |
|
|
| Ykköspuhelimena on 3310 ja kakkospuhelimena Ericsson GA628. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JuhaniK Jäsen

|
Lähetetty: 24.02.2003, 18:36:02 Viestin aihe: |
|
|
Tällä hetkellä käytössä 6110, tätä ennen 5110. Hyviä puhelimia molemmat. Puhelinta käytän niin vähän, että vaihto uudempaan olisi jo tuhlausta. Varsinkin kun ostin herätyskellon, niin en tarvitse puhelinta edes siihen. Suohon joutas koko laite. _________________ No, ny se kaatus. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crazyguy Moderaattori
Liittynyt: 08 Elo 2002 Viestejä: 846 Paikkakunta: Nummela, Vihti
|
Lähetetty: 24.02.2003, 19:03:34 Viestin aihe: |
|
|
| JuhaniK kirjoitti: | | Varsinkin kun ostin herätyskellon, niin en tarvitse puhelinta edes siihen. Suohon joutas koko laite. |
Minulla meni tuossa vähän aikaa sitten herätyskello rikki. Ja enpä oikeastaa kännykkää muuhun käytä.
Edit: Itselläni on tällä hetkellä 3210 Pitäisi varmaan pian vaihtaa. _________________ Jos tietäisimme mitä olemme tekemässä, sitä ei kutsuttaisi tutkimukseksi, eihän? - Albert Einstein
Viimeinen muokkaaja, Crazyguy pvm 24.02.2003, 19:38:57, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samone Ylläpitäjä

|
Lähetetty: 24.02.2003, 19:04:40 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on kans 3330.. herätyskellona toimii hienosti  _________________ http://www.tehomylly.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ylämummo Jäsen

|
Lähetetty: 24.02.2003, 19:39:24 Viestin aihe: |
|
|
3330 täälläkin. Käytän puhelinta niin vähän, että tämä malli saa riittää vielä seuraavat pari vuotta...
Vaikka toisaalta tällainen puhelin olisi veikeä: http://www.vertu.com/vertu/configurator/step1.jsp  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tutkija Jäsen
|
Lähetetty: 24.02.2003, 21:24:31 Viestin aihe: |
|
|
| J-Z:mo kirjoitti: | Itelläni on 5210. En suosittele hankkimista.
 |
Mikä vika tuossa puhelimessa on mielestäsi, olin juuri ostamassa kyseistä mallia |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JuhaniK Jäsen

|
Lähetetty: 24.02.2003, 21:26:48 Viestin aihe: |
|
|
| tutkija kirjoitti: | | J-Z:mo kirjoitti: | | Itelläni on 5210. En suosittele hankkimista. |
Mikä vika tuossa puhelimessa on mielestäsi, olin juuri ostamassa kyseistä mallia |
Siinähän on lämpömittari ja kaikki  _________________ No, ny se kaatus. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 24.02.2003, 22:11:58 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa kiinostaa 3510i? _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
J-Z:mo Jäsen

|
Lähetetty: 25.02.2003, 18:44:34 Viestin aihe: 5210 |
|
|
Mulla on vuoden käyttökokemus tuosta puhelimsesta, ostin sen siis aika alkuunsa. Vaihdossa meni kauan ja hyvin palvellut 6150.
Ei tässäkään puhelimessa ole ollut yhtään mitään vikaa. Olen vain pettynyt. Pariinkin asiaan. Ensinnäkin muisti on onnettoman pieni. Luulin, että kun tässä on vähän kopautuksen sietoa, niin tämä ei ole ihan teinipuhelin - ja petyin kun tekstiviestejä mahtuu jotain parinkymmenen paikkeilla.
Puhelin on myös hidas, välillä raivostuttavan hidas. Ei sillä, että minulla kiire olisi - valmiissa maailmassa - mutta koska 6150 ei tahmannut, ei kai uudempien kehitysversioidenkaan pidä tahmata? Tämän lisäksi ennakoivan tekstinsyötön sanakirja on onneton (en tiedä onko se nokian perussanakirja).
Kuuluvuudessa puhelin häviää monille verrokkilaitteille - tai sanotaanpa sama suomeksi - kaikille. Mikit puhelimessa on hyvät ja kuuluvuus sinänsä hyvä - kenttää vaan ei löydy.
On puhelimessa toki hyviäkin puolia. Se on aika pieni ja nykyisin halpa. Usein pieni puhelin on herkkä myös hajoamaan (tai näin voisi kuvitella), mutta tämä on kyllä kestänyt kolhuja mallikkaasti. Veteen en ole sitä pahemmin tutustuttanut. Mahtuu käytännössä kaikkiin taskuihin, itselläni on sellaiset lökärifarkut, joiden reisitaskuun puhelin sujahtaa kuin rasvattuna. 6150 ei mahtunut.
Ehdoton bonus on myös se, ettei INVA-näppäintä ole käytössä, vaan tämä nokialainen luottaa neljään valintanäppäimeen. Hyvä niin. En olisi INVA-napillista ostanutkaan.
Näyttö on ihan ok.
Näppäimistön tuntuma on aika huono, mutta se voi olla aika makuasia. Puhelin ei sammu tai käynnisty vahingossa. Puhelimen voi siirtää äänettömälle ja varsinkin äänettömältä pois ajastetusti. Näin itse olen päässyt eroon siitä, että puhelin unohtuu äänettömälle ja joku ei saa minua kiinni.
Erikoisominaisuuksiin kuuluu lämpömittari. Toiminta on jäänyt minulle vähän mysteeriksi. Puhelinta pitää pitää siinä mitattavassa paikassa 5-15 minuuttia ennen kuin se heittää jonkun arvion. Olen kokeillut sitä muutaman kerran ja petyin. Kalenteriinkaan ei voi laittaa kovin montaa merkintää (jotain 30?).
Puhelimessa EI ole WAP tai GPRS tai BLUETOOTH mahdollisuutta :arrow: et joudu maksamaan sellaisesta mitä et käytä.
Kenelle suosittelisin puhelinta? Turhaan ehkä sanoin, että älä osta. Älä osta silloin, jos vaadit puhelimeltasi paljon. Pitkää akun kestoa on turha odottaa, noin 5 päivää kevyessä käytössä, jos öitä ei ole päällä. Puhelinta voi suositella köyhälle opiskelijalle, jolle puhelin ei ole elämää suurempi asia, joka käyttää puhelinta satunnaisesti. Vaativaan käyttöön (eli heikkoon kenttään ja/tai pitkiin puheluihin ei).
Kyllä tuolla hinnalla jo saa rahallensa vastinetta, mä en saanut mielestäni tarpeeksi (270e + vaihtopuhelin) _________________ Blog : http://blog.qkaasu.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JerZ Tiimi
|
Lähetetty: 26.02.2003, 21:24:22 Viestin aihe: Re: 5210 |
|
|
| J-Z:mo kirjoitti: | | Mulla on vuoden käyttökokemus tuosta puhelimsesta, ostin sen siis aika alkuunsa. Vaihdossa meni kauan ja hyvin palvellut 6150...) |
Vähän vielä pidennät niin tosta saa jo artikkelin. Ostin vähän aikaa sitten tuon, sain halvalla ja samalla pääsin eroon vanhemmasta romusta, josta sai 50 ?.
En todellakaan ole puhelimien tehokäyttäjiä, vaan perusominaisuudet ja sopiva koko riittää. (ei siis myöskään liian pieni) _________________ Tehomylly.net - Asiaa tietotekniikasta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
StiNgeR Jäsen

Liittynyt: 22 Tam 2003 Viestejä: 63 Paikkakunta: Tuusula, Finland
|
Lähetetty: 27.02.2003, 10:50:45 Viestin aihe: |
|
|
Vai ei 6150 tahmaa? Itse kun tekstiviestejä kirjoittelen, niin teksti ilmaantuu ruudulle sana-kaksi myöhässä... Muuten olen kyllä omaani ollut varsin tyytyväinen. No, okei, näyttö välillä himmenee, mutta kuorta painamalla tulee taas kuva näyttöön. riittää mulle, en tarvitse mitään MMS/WAP/BlueTooth -härpäkkeitä. Tekstiviestejä vaan saisi mahtua enemmän muistiin, raja taitaa olla 18kpl. _________________ StiNgeR Web - Tietokoneet ja Elektroniikka
Nasty Boy's Racing - Racing Team |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juppa Aloittelija
|
Lähetetty: 25.03.2003, 10:56:37 Viestin aihe: |
|
|
Nokia 3210, eipä ole oikeastaan mitään syytä vaihtaa uudempaan, siinä on kaikki mitä tarvitsen. No ehkä muistutus voisi olla.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
manni Jäsen
Liittynyt: 02 Huh 2003 Viestejä: 286 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
Lähetetty: 02.04.2003, 15:16:10 Viestin aihe: |
|
|
| Puhelimena Siemens M35i ja M50. M35i käytössä puhelukäytössä, pari vuotta vanha, mutta toimii kuin uusi vielä. Kestää roiskevedet ja iskut hyvin. M50 taas kiinni PCssä "modeemina", GPRS-nettiyhteys käytössä. Puhelimissa olen erittäin merkkiuskollinen, saksalainen laatu aika hyvin vakuuttanut minut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 02.04.2003, 16:37:30 Viestin aihe: |
|
|
Noniih. Saihan se isä sen 3650:llan käyttöönsä...
itseasiassa aika SURKEA puhelin, vaikka haikea se on tunnustaa, että nyt on nokia tehnyt huonon puhelimen. Mitä mieltä olette nokian uusimista puhelimista yleensä verrattuna esim. uusien valmistajien (samsung,spv jne) tuloon markkinoille? _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samone Ylläpitäjä

|
Lähetetty: 02.04.2003, 18:08:48 Viestin aihe: |
|
|
| amti kirjoitti: | Noniih. Saihan se isä sen 3650:llan käyttöönsä...
itseasiassa aika SURKEA puhelin, vaikka haikea se on tunnustaa, että nyt on nokia tehnyt huonon puhelimen. |
Kai sentään perustelet jollain tapaa, kun tuollaisia tuomioita langetat? Monet sitä ovat ainakin kehuneet, mitä olen lueskellut... _________________ http://www.tehomylly.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juusto Tiimi

|
Lähetetty: 03.04.2003, 21:22:05 Viestin aihe: |
|
|
Tuollainen 2100 tuli hankittua, kun puhelinyhtiö suuressa ymmärtäväisyydessään lahjoitti minulle 100 euron lahjakortin, city-liittymien lopettamisen takia. Todennäköisesti olisin ostanut jonkun Sony Ericssonin tai Siemensin kapulan, mikäli niitä olisi puhelinyhtiön puljusta löytynyt... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 04.04.2003, 13:54:58 Viestin aihe: |
|
|
| Samone kirjoitti: | | amti kirjoitti: | Noniih. Saihan se isä sen 3650:llan käyttöönsä...
itseasiassa aika SURKEA puhelin, vaikka haikea se on tunnustaa, että nyt on nokia tehnyt huonon puhelimen. |
Kai sentään perustelet jollain tapaa, kun tuollaisia tuomioita langetat? Monet sitä ovat ainakin kehuneet, mitä olen lueskellut... |
Mielestäni se on sama, kuin 7650 avec teinikuoret. Näppäimet ovat hankalia käyttää ja lisäksi "ohjaintatti/ohjainlevy" on löysä Plussaa on selkeämpi näyttö ja lisämuistille paikka. Lisäksi puhelin on kunnon "jööti" eli isompi kuin oma 6310:llani, mikä on mielestäni hieman liian iso.
Puhelimen ulkonäostävoi puhua hyvvöö, mutta sitten se siihen jääkin...Aiemmat puhelimet (6610/7250) ovat miljoona kertaa parempia, kuin tuo mötikkä, enkä sitä ota, vaikka saisin.... _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crazyguy Moderaattori
Liittynyt: 08 Elo 2002 Viestejä: 846 Paikkakunta: Nummela, Vihti
|
Lähetetty: 04.07.2003, 09:59:09 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on nykyään nokian 7210. Muuten hyvä puhelin, mutta näppäimet ovat TODELLA pienet...
 _________________ Jos tietäisimme mitä olemme tekemässä, sitä ei kutsuttaisi tutkimukseksi, eihän? - Albert Einstein |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
^SiC^ Aloittelija
|
Lähetetty: 04.07.2003, 11:49:12 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on Nokia 5210.
-
Muisti ei tahdo riittää pitkiin tekstiviesteihin. Eikä saapuneita ja omia viestejä voi olla yli 20kpl.
+
Paljon ominaisuuksia, joista tärkein näin kesäaikaan on lämpömittari, joka näyttää lämpötilan n.5min tarkastelun jälkeen. Numeroita mahtuu 250 sim-kortille ja toiset 250 puhelimen omaan muistiin. Puihelin on roiskevedeltä ja kolhuilta suojattu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suicider Jäsen

|
Lähetetty: 04.07.2003, 11:52:47 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on "mikälie" 5210... Kaamee teknolelu
Vanha puhelin toimii edelleen (ja käytänkin sitä ehkäpä enemmän) 6110.
Ei nuista uusista puhelimista mitään selvää saa, tai näppäimet on niin pienet, että 4 nappia on laakista pohjassa. prl.
Minkäs voit kun on nippu kyrpiä kämmenessä.
:?: onko nykypäivänä tehty "vanhojen ihmisten" puhelimia?
helppo käyttää ja riittävän suuret näppäimet.
Vaihdan meinaan sellaseen jos vaan sellasia löytyy. :?:
t. A. A. Mäki & koko metsän väki _________________ Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin sutenööri vitut välittää! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
asn Jäsen

|
Lähetetty: 29.07.2003, 03:10:24 Viestin aihe: |
|
|
Käyttö puhelin Siemens C55, Wanhempi ei käytössä oleva NOKIJA 5510 <- Myynnissä. Elikkä jos oot halukas ostamaan, nii laita tarjous osoitteeseen: asn@mbnet.fi. Ja taas mentiin offtopiicin puolelle... :shock: _________________ Ubuntu 12.04 LTS Beta / Win 7, xbmclive 10.1 Dharma, android 4.0.3, BMW 530dA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SampoD Aloittelija

|
Lähetetty: 29.07.2003, 03:27:41 Viestin aihe: |
|
|
Siemens ME-45. Kelpo luuri, joskus on jopa tarvinu tota wap+gprs:ää, kun on ollu pidemmällä reissulla. eikä mitään värinäyttöjä tai moniääni-pilipali-soittoääniä. Tosin ottaa kyl suoraan tietokoneelta ilman mitään muunnoksia *.mid-tiedostot yksiäänisiks soittoääniks ja *.bmp:t logoiks. Ja muisti on kunnon hakemistorakenteella varustettu. Ja paljon semmosii muitakin pikkuseikkoja mitä Nokian insinöörit ei oo tajunnu...
...ehkä vielä joskus toistekkin Siemens?... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
r.kovis Jäsen

|
Lähetetty: 31.07.2003, 23:35:22 Viestin aihe: |
|
|
mulla on nokia 5510 aikas hyvä puhelin mutta ei silti mikän huippu känny :roll: _________________ ajan vaan tällä mopolla |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samone Ylläpitäjä

|
Lähetetty: 01.08.2003, 19:17:49 Viestin aihe: |
|
|
Terveisiä armeijasta, taas parin päivän viikonloppulomalla.
Nyt on oman Nokia 3330:n ikä tullut siihen vaiheeseen, että eipä tunnu enää toimivan kovin hyvin. Vaikka akku olisi täydessä latingissa ja soitan puhelun, kuuluu "akku loppu"-äänimerkki, ja puhelimesta katkeaa virta. Laitan takaisin päälle, soitan uudelleen, taas pystyy puhumaan 10 sec ja virrat pois. Tietääkö joku ratkaisun ongelmaan / vikaan?
Eli kysymys kuuluu, mikäs puhelin kannattaisi hankkia jos uuden hommaisi? Tietysti edullinen, kestävä ja olisihan se värinäyttö ihan mukava... _________________ http://www.tehomylly.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|