| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
tagman Jäsen
|
Lähetetty: 15.09.2004, 14:45:05 Viestin aihe: Counter-Strike: Source Beta |
|
|
| Onko ketään testannut tuota CS:Sourcea. Ja heittäkää mielipiteitä . Minusta se vaikutti ihan luupavalta vaikka BETA vaiheessa vielä onkin. Rupeaa vain kyllästyttämään tuo Dust-kenttä. Source pyörii sulavasti ja ainut bugi jonka löysin viime päivityksen jälkeen on se, että kranaatit jäivät välillä ilmaan leiumaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jony Jäsen
|
Lähetetty: 15.09.2004, 14:50:02 Viestin aihe: |
|
|
| Mikä on Counter strike: source beta? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sniff Jäsen
|
Lähetetty: 15.09.2004, 15:00:43 Viestin aihe: |
|
|
| son alkuperäsestä suositusta half-lifen modista sen modin steam-systeemiä käyttävän version käyttäjille saatavilla oleva beta- versio, joka käyttää half-life 2:n pelimoottoria. got it? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sniff Jäsen
|
Lähetetty: 15.09.2004, 15:03:13 Viestin aihe: |
|
|
double post, sry  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jony Jäsen
|
Lähetetty: 15.09.2004, 15:03:55 Viestin aihe: |
|
|
JAAA . mulla on se steam. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juhani Moderaattori

|
Lähetetty: 24.11.2004, 20:24:04 Viestin aihe: |
|
|
Ilmeisesti tuo CS:S on jo ehtinyt beta-vaiheen ohi? Kertokaapa hyvät kanssatehomyllärit kokemuksianne tuosta modista, jos se on pelaamisen arvoinen niin voisin harkita HL2:n ostamista. Alkuperäinen HL onkin jo kaupasta ostettuna, mutta siitä ei taida olla iloa mikäli mielii CS:Sourcea pelaamaan. _________________ Sony Vaio VGN-S5HP + elämä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Underhill Jäsen
|
Lähetetty: 24.11.2004, 21:00:07 Viestin aihe: |
|
|
Juu. Minulla on tuo Countteri.
Itse en pidä ks. pelistä. Roundit kestää about kaksi minuuttia maksimissaan ja aina kuolee jonkun cheettarin luotiin. Todella tylsä peli muutenkin. Ainakin tämä minun versioni hakee vain noin 5 mappia ja thats it. Kummallista, että Half-Life kahdessa ei ole omaa moninpeliä. Sitäpaitsi tämä CS SOurce ei edes käytä havoc kakkosta...
Todella suuri pettymys.
Juhani. Osta mieluummin tuo Half-Life kaksi yksinpelin takia. Se on siinä todella hyvä! Moninpeli on siis todellakin vain tämä surkea countteri.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juhani Moderaattori

|
Lähetetty: 24.11.2004, 21:54:45 Viestin aihe: |
|
|
| Underhill kirjoitti: | Juu. Minulla on tuo Countteri.
Itse en pidä ks. pelistä. Roundit kestää about kaksi minuuttia maksimissaan ja aina kuolee jonkun cheettarin luotiin. Todella tylsä peli muutenkin. Ainakin tämä minun versioni hakee vain noin 5 mappia ja thats it. Kummallista, että Half-Life kahdessa ei ole omaa moninpeliä. Sitäpaitsi tämä CS SOurce ei edes käytä havoc kakkosta...
Todella suuri pettymys.
Juhani. Osta mieluummin tuo Half-Life kaksi yksinpelin takia. Se on siinä todella hyvä! Moninpeli on siis todellakin vain tämä surkea countteri.  |
No kyllähän tuossa HL2:ssakin on moninpeli, ja tuo yksinpeli on aika perseestä. Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh, kyllä HL 1 vaan oli paljon tasokkaampi. Toivottavasti tuo HL2 muuttuu edes hieman kiintoisammaksi pelin edetessä. _________________ Sony Vaio VGN-S5HP + elämä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Underhill Jäsen
|
Lähetetty: 24.11.2004, 22:30:47 Viestin aihe: |
|
|
| Juhani kirjoitti: | | Underhill kirjoitti: | Juu. Minulla on tuo Countteri.
Todella suuri pettymys.
No kyllähän tuossa HL2:ssakin on moninpeli, ja tuo yksinpeli on aika perseestä. Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh, kyllä HL 1 vaan oli paljon tasokkaampi. Toivottavasti tuo HL2 muuttuu edes hieman kiintoisammaksi pelin edetessä. |
Kerrotko missä siinä on moninpeli? Itse en sellaista löydä.
Ja HL1 oli todellakin tasokkaampi, sen myönnän. Mutta tämä kakkonen on paljon helpompi(kiitos siitä valvelle!)
Ja tuohon helikopteri juttuun: Et vaan osaa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juhani Moderaattori

|
Lähetetty: 24.11.2004, 22:48:32 Viestin aihe: |
|
|
| Underhill kirjoitti: | | Juhani kirjoitti: | | Underhill kirjoitti: | Juu. Minulla on tuo Countteri.
Todella suuri pettymys.
No kyllähän tuossa HL2:ssakin on moninpeli, ja tuo yksinpeli on aika perseestä. Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh, kyllä HL 1 vaan oli paljon tasokkaampi. Toivottavasti tuo HL2 muuttuu edes hieman kiintoisammaksi pelin edetessä. |
Kerrotko missä siinä on moninpeli? Itse en sellaista löydä.
Ja HL1 oli todellakin tasokkaampi, sen myönnän. Mutta tämä kakkonen on paljon helpompi(kiitos siitä valvelle!)
Ja tuohon helikopteri juttuun: Et vaan osaa  |
Lukemani perusteella konsolin kautta virittelemällä tuo moninpeli onnistuu.
Jos peli on mielestäni kuiva/tylsä niin en osaa? Mielenkiintoista. _________________ Sony Vaio VGN-S5HP + elämä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Underhill Jäsen
|
Lähetetty: 24.11.2004, 23:06:01 Viestin aihe: |
|
|
| Juhani kirjoitti: | | Jos peli on mielestäni kuiva/tylsä niin en osaa? Mielenkiintoista. |
Eikö olekkin?
| Lainaus: | | Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh |
Juu. Käsitin tuon kohan vähän väärin. Eli että olet jumissa, sori.
No toivottavasti et loukkaantunut  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juhani Moderaattori

|
Lähetetty: 24.11.2004, 23:16:45 Viestin aihe: |
|
|
| Underhill kirjoitti: | | Juhani kirjoitti: |
Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh |
Juu. Käsitin tuon kohan vähän väärin. Eli että olet jumissa, sori.
No toivottavasti et loukkaantunut  |
Jos olisin, niin minun ei kannattaisi tälle foorumille kirjoitella.  _________________ Sony Vaio VGN-S5HP + elämä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|