Keskustelu

:: Tehomylly.net » Keskustelu

Counter-Strike: Source Beta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Pelit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tagman
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.09.2004, 14:45:05    Viestin aihe: Counter-Strike: Source Beta Vastaa lainaamalla viestiä

Onko ketään testannut tuota CS:Sourcea. Ja heittäkää mielipiteitä . Minusta se vaikutti ihan luupavalta vaikka BETA vaiheessa vielä onkin. Rupeaa vain kyllästyttämään tuo Dust-kenttä. Source pyörii sulavasti ja ainut bugi jonka löysin viime päivityksen jälkeen on se, että kranaatit jäivät välillä ilmaan leiumaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jony
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.09.2004, 14:50:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikä on Counter strike: source beta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sniff
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.09.2004, 15:00:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

son alkuperäsestä suositusta half-lifen modista sen modin steam-systeemiä käyttävän version käyttäjille saatavilla oleva beta- versio, joka käyttää half-life 2:n pelimoottoria. got it?
Takaisin alkuun
sniff
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.09.2004, 15:03:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

double post, sry Sad
Takaisin alkuun
jony
Jäsen

LähetäLähetetty: 15.09.2004, 15:03:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JAAA Smile . mulla on se steam.
Takaisin alkuun
Juhani
Moderaattori

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 20:24:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilmeisesti tuo CS:S on jo ehtinyt beta-vaiheen ohi? Kertokaapa hyvät kanssatehomyllärit kokemuksianne tuosta modista, jos se on pelaamisen arvoinen niin voisin harkita HL2:n ostamista. Alkuperäinen HL onkin jo kaupasta ostettuna, mutta siitä ei taida olla iloa mikäli mielii CS:Sourcea pelaamaan.
Underhill
Jäsen

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 21:00:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu. Minulla on tuo Countteri.

Itse en pidä ks. pelistä. Roundit kestää about kaksi minuuttia maksimissaan ja aina kuolee jonkun cheettarin luotiin. Todella tylsä peli muutenkin. Ainakin tämä minun versioni hakee vain noin 5 mappia ja thats it. Kummallista, että Half-Life kahdessa ei ole omaa moninpeliä. Sitäpaitsi tämä CS SOurce ei edes käytä havoc kakkosta... Sad

Todella suuri pettymys.

Juhani. Osta mieluummin tuo Half-Life kaksi yksinpelin takia. Se on siinä todella hyvä! Moninpeli on siis todellakin vain tämä surkea countteri. Sarcasm
Takaisin alkuun
Juhani
Moderaattori

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 21:54:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Underhill kirjoitti:

Itse en pidä ks. pelistä. Roundit kestää about kaksi minuuttia maksimissaan ja aina kuolee jonkun cheettarin luotiin. Todella tylsä peli muutenkin. Ainakin tämä minun versioni hakee vain noin 5 mappia ja thats it. Kummallista, että Half-Life kahdessa ei ole omaa moninpeliä. Sitäpaitsi tämä CS SOurce ei edes käytä havoc kakkosta... Sad

Todella suuri pettymys.

Juhani. Osta mieluummin tuo Half-Life kaksi yksinpelin takia. Se on siinä todella hyvä! Moninpeli on siis todellakin vain tämä surkea countteri. Sarcasm

No kyllähän tuossa HL2:ssakin on moninpeli, ja tuo yksinpeli on aika perseestä. Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh, kyllä HL 1 vaan oli paljon tasokkaampi. Toivottavasti tuo HL2 muuttuu edes hieman kiintoisammaksi pelin edetessä.
Underhill
Jäsen

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 22:30:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juhani kirjoitti:
Underhill kirjoitti:

Todella suuri pettymys.

No kyllähän tuossa HL2:ssakin on moninpeli, ja tuo yksinpeli on aika perseestä. Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh, kyllä HL 1 vaan oli paljon tasokkaampi. Toivottavasti tuo HL2 muuttuu edes hieman kiintoisammaksi pelin edetessä.

Kerrotko missä siinä on moninpeli? Itse en sellaista löydä.

Ja HL1 oli todellakin tasokkaampi, sen myönnän. Mutta tämä kakkonen on paljon helpompi(kiitos siitä valvelle!)

Ja tuohon helikopteri juttuun: Et vaan osaa Poke Tounge
Takaisin alkuun
Juhani
Moderaattori

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 22:48:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Underhill kirjoitti:
Juhani kirjoitti:
Underhill kirjoitti:

Todella suuri pettymys.

Kerrotko missä siinä on moninpeli? Itse en sellaista löydä.

Ja HL1 oli todellakin tasokkaampi, sen myönnän. Mutta tämä kakkonen on paljon helpompi(kiitos siitä valvelle!)

Ja tuohon helikopteri juttuun: Et vaan osaa Poke Tounge

Lukemani perusteella konsolin kautta virittelemällä tuo moninpeli onnistuu.

Jos peli on mielestäni kuiva/tylsä niin en osaa? Mielenkiintoista.
Underhill
Jäsen

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 23:06:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juhani kirjoitti:
Jos peli on mielestäni kuiva/tylsä niin en osaa? Mielenkiintoista.

Eikö olekkin?

Lainaus:
Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh

Juu. Käsitin tuon kohan vähän väärin. Eli että olet jumissa, sori.

No toivottavasti et loukkaantunut Nervous
Takaisin alkuun
Juhani
Moderaattori

LähetäLähetetty: 24.11.2004, 23:16:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Underhill kirjoitti:
Juhani kirjoitti:

Olen nyt saanut itseni pakotettua sitä pelaamaan siihen kohtaan jossa pääsee ajelemaan sillä "vehkeellä" ja helikopterit tiputtelevat miinoja. Huoh

Juu. Käsitin tuon kohan vähän väärin. Eli että olet jumissa, sori.

No toivottavasti et loukkaantunut Nervous

Jos olisin, niin minun ei kannattaisi tälle foorumille kirjoitella. Big Grin
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Pelit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa