| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
pcp Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 11:45:47 Viestin aihe: Adressi. Uusi/a moderaattoreita Tehomyllyyn |
|
|
Tehdäänpä tänne nyt tallainen ja jokainen ketä messissä niin kirjoittaa oman nimensä (nick name) vaikka viestiin.
Ehkä tällä tavalla saadaan enemmän näkyvyyttä.
Tuntuu siltä että Modet ei ole ihan ajan tasalla.
Riistäytynyt käsistä koko foorumi. Aivan järjettömästi uusia botteja tullut ja vauhti sen kuin kiihtyy... Omasta mielestäni ainakin ollaan nyt kyllä siinä pisteessä että pakko saada uusia moderaattoreita.
Pistän itse linkin tähän topikkiin ja nimilistan menemään Samone:lle kunhan käyttäjien viestejä tarpeeksi. Jos ei hän nyt jostain syystä sitten tätä topikkia itse näe. Luultavasti ei
edit: Avataan tämä keskustelulle kun huima nimilista lähti jo bittiavaruuteen.
Viimeinen muokkaaja, pcp pvm 01.08.2010, 12:10:00, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tseki Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 12:03:25 Viestin aihe: |
|
|
Olen itse ehdolla (Tseki) ja minusta modeksi voisi sopia myös esim. Sepander, pcp (?), Kuhis81, InsaneOne, Cyan tai jokin muu aktiivinen käyttäjä. Itse seuraan päivittäin Tehomyllyä. _________________ Tseki |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jurbe Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 12:50:13 Viestin aihe: |
|
|
Allekirjoitan (Jurbe). _________________ |Antec Sonata III(500W) |GeForce 9400 GT 512MB|WD 500Gb x 2| Seagate 1Tb (ulkoinen)|Kingston 2Gb DDR3 x 2|AMD Athlon II X2 255 3.4GHz|Asus M4N68T nVidia nForce| |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
raggarkungen Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 13:08:04 Viestin aihe: |
|
|
Kannatetaan Tsekiä modeksi! Halukkaat aktiivikäyttäjätkin olisivat mainioita modeja.. Nyt kun näitä botteja on alkanut ilmestymään.
e: kuullosti tyhmältä tuo edellinen signeeraus..
(raggarkungen) allekirjoittaa tämän adressin, sillä Tehomylly tarvitsee todella uusia modeja, muuten on mahdollista että tehomylly kuolee pois! _________________ Im on a sea-food diet. I see food and I eat it.
Life is uncertain - Eat dessert first.
Viimeinen muokkaaja, raggarkungen pvm 29.07.2010, 11:47:52, muokattu 2 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
afpaf Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 13:55:50 Viestin aihe: |
|
|
Joo Afpafilta kans signeeraus, joka noista kypsistä aktiiveista vois ottaa ton sheriffintähden rinnukseensa. _________________ Q9400 | P5Q SE2 | 4GB DDR2 | HD5850 | OCZ 600W | F1 640GB + Seagate 200GB | CM 690 | Blu-ray combo | Fujitsu SL3260W 26" + 22" Acer |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Verxa Jäsen
|
Lähetetty: 28.07.2010, 14:02:48 Viestin aihe: |
|
|
Minä (Verxa) allekirjoitan myös kyseisen adressin. Uusia modeja tarttee ja äkkiä jos haluaa pitää teharin hengissä! _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KuuSiTo Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 14:35:25 Viestin aihe: |
|
|
(KuuSiTo) allekirjoittaa adressin. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rev.2 Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 15:24:09 Viestin aihe: |
|
|
(Rev.2) allekirjoittaa ja ehdottaa Sepanderia moderaattoriksi. _________________ i5 2500K | P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 | 560Ti | Corsair 650W | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mi3 Jäsen
|
Lähetetty: 28.07.2010, 15:29:02 Viestin aihe: |
|
|
(Mi3) allekirjottaa ja sielläpä ylhäällä ne hyvät ehotukset on tullukki aikalailla Rev.2, KuuSiTo, Tseki, Sepander, Kuhis81, InsaneOne ja Cyan näin äkkiä tulis mieleen nuista vanhemmista nimistä katottuna ja jos titteli tulee itelle nii mikspä ei ku kuitenki tulee päivittäin vierailtua lukemassa täälläki.. _________________ AMD anthlon 64 3700+ Sandy 2.9GHz|DFI lanpartyUT CFX3200-DR|Xtreme 2x1gt DDR500 + Geil 2x512mb DDR533|Geforce 7800GS@OC|WD 250gt + 1tb + ulkonen WD 1tb ja WD 2tb |LC power 560w| Samsung SH-S223 |
Viimeinen muokkaaja, mi3 pvm 28.07.2010, 15:29:54, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
InsaneOne Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 15:29:05 Viestin aihe: |
|
|
(InsaneOne) allekirjoittaa ja ehdottaa Sepanderia, Kuhis81 tai minua itseäni moderaattoriksi.  _________________ Pelikone: Core i7 920, P6T-Deluxe + oc palm, HD7970, 6gb ddr1333mhz, DVD-RW, 4Tb, Corsair 1000w Läppäri: MacBook Pro 13.3", HTPC: Atom 330, Intel GMA 950, 2gb 667mhz, HTPC2: E5200, 2xHD4870, 4gb DDR2. Tabletti: iPad 2 64gb wifi-3g
Viimeinen muokkaaja, InsaneOne pvm 28.07.2010, 20:39:58, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Snowtiger Jäsen

Liittynyt: 22 Lok 2006 Viestejä: 1535 Paikkakunta: Jyväskylä, Keski-Suomi, Finland
|
Lähetetty: 28.07.2010, 16:03:23 Viestin aihe: |
|
|
(Snowtiger) allekirjoittaa, modeja tarvitaan tosiaan. _________________ Intel C2D E6400 + Zalman CNPS9500AT | Asus P5B Deluxe| 2x PQI 1GB DDR2-800 | Gigabyte Geforce GTS 250 | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Samsung DVD-RW SH-S182D | Windows XP Home SP3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ScarS Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 16:30:29 Viestin aihe: |
|
|
(ScarS) allekirjoittaa myös. Ja edellä mainitut nimet ovat passeleita modeiksi  _________________ Sitten kun joku keksii miten siniset savut saa tungettua takaisin sinne mistä ne karkas ei meikäläisellä ole enää mitään hätää koneiden kanssa XD. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dream2 Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 18:08:02 Viestin aihe: |
|
|
| (dream2) joo näyttää noita botteja olevan aika paljon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Glone Jäsen

|
Lähetetty: 28.07.2010, 19:11:47 Viestin aihe: |
|
|
(Glone) Allekirjoittaa : )
Kannatan Tsekiä , InsaneOnea tai Kuhis81 : tä modeksi (Itsekkin voisin moisen viran ottaa jos semmosta tarjottaisiin.) _________________ i5 2500K | Asus P8Z68-V Pro/Gen3 | 8Gb 1600Mhz RAM | 1000Gb HDD | GTX 560 TI /w 448cores DC2 | Shinobi + XFX 550W |
MacBook Pro 13" + Duron 1600Mhz Server |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sepander Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 21:47:07 Viestin aihe: |
|
|
(Sepander). Lissää modeja, kiitos. _________________ i5 2500K | P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 | GTX 680 | SSD+HDD | X-Fi Forte 7.1 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Erakk0 Moderaattori

|
Lähetetty: 28.07.2010, 23:52:37 Viestin aihe: |
|
|
(Erakk0) allekirjoittaa. _________________ PC: i5 750 @ 3,1Ghz | P7P55D-E Pro | 8Gt DDR3 1333Mhz | Radeon 5850 | P182 SE | Win7 |
HTPC: i3 2100 | P8H67-MPRO | 4Gt DDR3 | HD 2000 | NSK2480 | Win7 + XBMC | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tietokone10 Jäsen

|
Lähetetty: 29.07.2010, 00:17:23 Viestin aihe: |
|
|
(tietokone10) allekirjottaa adressin ja kannatan yllämainittuja nimiä  _________________ 2x2600K/Q6600/E4300 | ASUS P8P67 DLX/P8P67 LE/P5K Premium/P5B-VM | 2x4GB DDR3/3GB DDR2/2GB DDR2 | Asus nVidia GeForce 8800GT/8500GT | ~4.84TB | Auzentech X-Fi Home Theater HD | Acer Läppäri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Blueeyeddevil Vieras
|
Lähetetty: 29.07.2010, 10:36:28 Viestin aihe: |
|
|
En kannata yhtäkään topicissa esiintynyttä modeksi!
Modeksi joku joka käy ahkerasti foorumilla MUTTEI KIRJOITTELE tänne jokaista turhaa tekemistään! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Karppaj Jäsen

|
Lähetetty: 29.07.2010, 12:48:05 Viestin aihe: |
|
|
(Karppaj) Lisää modeja. Kiitos! _________________ i7 950@? | Asus Rampage III Extreme | G.SKILL Perfect Storm 2133MHz CL9 3x2GB | GTX 570 | H2O |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
P.puhakka Jäsen

|
Lähetetty: 29.07.2010, 14:53:06 Viestin aihe: |
|
|
(p.puhakka) Kannatan Tsekiä ja kuhista!
Vaikka minusta ei välttämättä kuulla päiväkausiin mitään niin käyn kieltämättä melkein joka päivä selaamassa foorumin läpi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kuhis81 Moderaattori

|
Lähetetty: 30.07.2010, 12:11:09 Viestin aihe: |
|
|
(Kuhis81) myös allekirjoittaa tämän adressin. Modeksi olisivat hyviä Sepander, Tseki, Rev.2, Insaneone ja ehkä jopa minä itse. _________________ Asus CG8350 | Intel i7-2600 | GTX560Ti | 12GB DDR3 | HDD 4TB | DVD-RW | Delta 500W | BenQ G2420HDBL 24'' FullHD | LG 42'' FullHD LCD TV | W7 Home Premium 64b | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pcp Moderaattori

|
Lähetetty: 01.08.2010, 12:38:15 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän aktiivisimmat ole jo nimensä laittanut listalle, lähti viesti matkaan.
Hieman odotettua pienempi oli kyllä viestien määrä mutta pienihän tämä Tehomyllyn käyttäjäkunta nykyään on.
Mielestäni asiasta olisi nyt hyvä keskustella näin pienessä porukassa kun ollaan kumminkin. Joten avaan itse tämän keskustelun nyt ja pistän hieman pökköä pesään.
| Blueeyeddevil kirjoitti: | En kannata yhtäkään topicissa esiintynyttä modeksi!
Modeksi joku joka käy ahkerasti foorumilla MUTTEI KIRJOITTELE tänne jokaista turhaa tekemistään! |
Niin, siksi täällä on esim mikäsoi mitä katsoit/pelasit jne... että saadaan ne pidettyä yhdessä ja samassa paikkaa... Niille suoduille paikoille kirjoittamisessa ei ole mitään väärää kunhan jokseenkin koittaa muistaa ettei tämä ole mikään chätti.
Minkä takia käyt tällä foorumilla? 95prosenttisesti ainakin, nuo nimet pitävät tämän foorumin jokseenkin elossa. Mitä käyt täällä lukemassa/keskustelemassa? Harvemmin täällä enään muuta keskustelua kuin meidän joita jo sormella osoitit.
Itsekkin olen yrittänyt tuoda esille että moden pitäisi olla asiallinen kaveri ja pistäisinkin heti kättelyssä ikärajan sinne 26v
Yleensä mitä iäkkäämpi kaveri sen asiallisempi, yleensä.
Itse muuten vielä 24 pari kk joten...
Itse ainakin pidän moderaattoria esimerkkinä hieman kuin in the army jotain suurempi arvoista. Tietynlainen arvostus pitää henkilöä kohtaan olla ja siihen hommaan ei mielestäni mikään normi pelle tai muunkaanlainen pelle sovi. syvästi toivon että ymmärrätte mitä tarkoitan.
Ja voisihan sitä huomauttaa samalla että parempi sopimaton mode kuin ei modea ollenkaan?
Jatkakaa...
Ai niin esim koikkala, jänö, ihis... voi myös kertoa että miksi ei uutta moderaattoria foorumille tahdo kun nimi ei listalle tullut.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tseki Moderaattori

|
Lähetetty: 01.08.2010, 12:50:34 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen 26 parin kuukauden päästä Ilmoittele ihmeessä heti jos saat vastauksia asiaa koskien. Oletetaan, että sieltä tulee vastaus niin millä perusteella uusi mode valitaan? Olisiko jokin äänestys paikallaan vai päättääkö nykyiset modet tai owneri kenestä leivotaan mode? _________________ Tseki |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Cyan Moderaattori

|
Lähetetty: 01.08.2010, 13:38:26 Viestin aihe: |
|
|
(Cyan) myös allekirjoittaa tämän. Lisää modeja ON saatava. _________________ AMD Phenom II X6 1100T | Asus Crosshair IV Formula | Club 3D HD 7970 | G.SKILL Ripjaws 2x4Gb 1333MHz |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Erakk0 Moderaattori

|
Lähetetty: 01.08.2010, 14:22:27 Viestin aihe: |
|
|
Kai tähän on sitten otettava kantaa...
| pcp kirjoitti: | | Mielestäni asiasta olisi nyt hyvä keskustella näin pienessä porukassa kun ollaan kumminkin. Joten avaan itse tämän keskustelun nyt ja pistän hieman pökköä pesään. |
| pcp kirjoitti: | | Niin, siksi täällä on esim mikäsoi mitä katsoit/pelasit jne... että saadaan ne pidettyä yhdessä ja samassa paikkaa... Niille suoduille paikoille kirjoittamisessa ei ole mitään väärää kunhan jokseenkin koittaa muistaa ettei tämä ole mikään chätti. |
Niinpä niin... Kuitenkin lähtökohtaisesti facebookit yms. ovat tilapäivityksiä varten. En ala osoittelemaan ketään sormella että harrastaisi rajusti viestimistä kyseisiin threadeihin. Mutta välillä ei voi olla pistämättä silmään kun yhdellä threadin sivulla on samaiselta käyttäjältä puolet viesteistä. Tiivistäen; kahtelkaa niitä threadeja ja miettikää onko kaikkea aina tarpeen ilmaista.
| pcp kirjoitti: | Itsekkin olen yrittänyt tuoda esille että moden pitäisi olla asiallinen kaveri ja pistäisinkin heti kättelyssä ikärajan sinne 26v
Itse muuten vielä 24 pari kk joten... |
En lähtisi yleistämään. Kuitenkin jokainen on yksilö, ja toiset kypsyvät psyykkisesti nopeammin kuin fyysisesti. En sano etteikö ikä toisi jonkinlaista viisautta, mutta tämmöisessä yhteisössä se taitaa jäädä aika pieneen asemaan.
| pcp kirjoitti: | Itse ainakin pidän moderaattoria esimerkkinä hieman kuin in the army jotain suurempi arvoista. Tietynlainen arvostus pitää henkilöä kohtaan olla ja siihen hommaan ei mielestäni mikään normi pelle tai muunkaanlainen pelle sovi. syvästi toivon että ymmärrätte mitä tarkoitan.  |
Yritin ymmärtää, mutta termisi "normi pelle" jäi vähän hämäräksi. Miten erottelet aktiivisimmista käyttäjistä normi ja muunlaiset pellet? Mielestäni aktiivisin väki myllyssä on nykyään hyvin asiallista. Tarkoittaen niitä jotka ovat viettäneet täällä pitempään kuin viimeiset pari kuukautta.
| pcp kirjoitti: | | Ja voisihan sitä huomauttaa samalla että parempi sopimaton mode kuin ei modea ollenkaan? |
Vai?
Mielestäni modeksi voitaisiin lyödä ken tahansa tästä aktiivisesta joukosta. Sopivuutta ei mielestäni rajoita viestien määrä, ikä, tausta tms. Toki, viestien sisällöstä voidaan päätellä hlöstä aika paljon ja moinen pitääkin huomioida. Kuten pcp totesi, moderaattori on ravintoketjussa korkeammalla kuin jäsen ja sen pitääkin näkyä.
Vaikuttaaa että jäsenten rankkaus jonkinlaiseen "paremmuusjärjestykseen" onnistuu vain vertailemalla viestien määrää ja liittymispäivämäärää. Se ei mielestäni määrittele kenenkään sopivuutta moderaattorin tehtävään. Tärkeintä mielestäni on, että moderaattoriksi mahdollisesti valittava; haluaa kyseisen vastuun, huolehtii velvollisuuksistaan, toimii tasapuolisesti ja tulee olemaan osana yhteisöä vielä pitkään.
Mielipiteet jaettu.  _________________ PC: i5 750 @ 3,1Ghz | P7P55D-E Pro | 8Gt DDR3 1333Mhz | Radeon 5850 | P182 SE | Win7 |
HTPC: i3 2100 | P8H67-MPRO | 4Gt DDR3 | HD 2000 | NSK2480 | Win7 + XBMC | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
raggarkungen Jäsen

|
Lähetetty: 01.08.2010, 17:06:23 Viestin aihe: |
|
|
| Erakk0 kirjoitti: | Kai tähän on sitten otettava kantaa...
| pcp kirjoitti: | | Mielestäni asiasta olisi nyt hyvä keskustella näin pienessä porukassa kun ollaan kumminkin. Joten avaan itse tämän keskustelun nyt ja pistän hieman pökköä pesään. |
| pcp kirjoitti: | | Niin, siksi täällä on esim mikäsoi mitä katsoit/pelasit jne... että saadaan ne pidettyä yhdessä ja samassa paikkaa... Niille suoduille paikoille kirjoittamisessa ei ole mitään väärää kunhan jokseenkin koittaa muistaa ettei tämä ole mikään chätti. |
Niinpä niin... Kuitenkin lähtökohtaisesti facebookit yms. ovat tilapäivityksiä varten. En ala osoittelemaan ketään sormella että harrastaisi rajusti viestimistä kyseisiin threadeihin. Mutta välillä ei voi olla pistämättä silmään kun yhdellä threadin sivulla on samaiselta käyttäjältä puolet viesteistä. Tiivistäen; kahtelkaa niitä threadeja ja miettikää onko kaikkea aina tarpeen ilmaista.
| pcp kirjoitti: | Itsekkin olen yrittänyt tuoda esille että moden pitäisi olla asiallinen kaveri ja pistäisinkin heti kättelyssä ikärajan sinne 26v
Itse muuten vielä 24 pari kk joten... |
En lähtisi yleistämään. Kuitenkin jokainen on yksilö, ja toiset kypsyvät psyykkisesti nopeammin kuin fyysisesti. En sano etteikö ikä toisi jonkinlaista viisautta, mutta tämmöisessä yhteisössä se taitaa jäädä aika pieneen asemaan.
| pcp kirjoitti: | Itse ainakin pidän moderaattoria esimerkkinä hieman kuin in the army jotain suurempi arvoista. Tietynlainen arvostus pitää henkilöä kohtaan olla ja siihen hommaan ei mielestäni mikään normi pelle tai muunkaanlainen pelle sovi. syvästi toivon että ymmärrätte mitä tarkoitan.  |
Yritin ymmärtää, mutta termisi "normi pelle" jäi vähän hämäräksi. Miten erottelet aktiivisimmista käyttäjistä normi ja muunlaiset pellet? Mielestäni aktiivisin väki myllyssä on nykyään hyvin asiallista. Tarkoittaen niitä jotka ovat viettäneet täällä pitempään kuin viimeiset pari kuukautta.
| pcp kirjoitti: | | Ja voisihan sitä huomauttaa samalla että parempi sopimaton mode kuin ei modea ollenkaan? |
Vai?
Mielestäni modeksi voitaisiin lyödä ken tahansa tästä aktiivisesta joukosta. Sopivuutta ei mielestäni rajoita viestien määrä, ikä, tausta tms. Toki, viestien sisällöstä voidaan päätellä hlöstä aika paljon ja moinen pitääkin huomioida. Kuten pcp totesi, moderaattori on ravintoketjussa korkeammalla kuin jäsen ja sen pitääkin näkyä.
Vaikuttaaa että jäsenten rankkaus jonkinlaiseen "paremmuusjärjestykseen" onnistuu vain vertailemalla viestien määrää ja liittymispäivämäärää. Se ei mielestäni määrittele kenenkään sopivuutta moderaattorin tehtävään. Tärkeintä mielestäni on, että moderaattoriksi mahdollisesti valittava; haluaa kyseisen vastuun, huolehtii velvollisuuksistaan, toimii tasapuolisesti ja tulee olemaan osana yhteisöä vielä pitkään. |
Itse olen myös sitä mieltä, että jotkut 25v täyttäneet voivat olla hyvinkin asiallisia kavereita, kun jotkut 30v täyttäneet voivat olla ihan "pellejä".. Tämä ei ole mikään loukkaus 30v täyttäneitä vastaan, ja tämä ei todellakaan koske kaikkia ihmisiä, mutta jotkut voivat vaan olla vähän sellaisia. Siis sitä mitä tällä yritän selittää on se että iällähän ei sillä tavalla ole merkitsevä asia, vaan enemmän tämän kaverin luonne ja kirjoitustapa.
Mutta moden ei myöskään pidä olla mikään auto klikkeri joka poistaa kaikki viestit jossa on pienikon OffTopic vaan hänen pitäisi huomauttaa asiasta. Jollei tämä sitten asiaa helpoita niin sitten voisi poistaa viestin tai pahemmassa tapauksessa antaa aikarajoitetun bannin.
Minäkin kannatan ajatusta siitä että modea/ja on kunnioitettava, nämähän kuitenkin hoitavat/elossapitävät koko Tehomylly.net:iä. Tämä koskee suurinpiirtein kaikkia keskustelufoorumeja, koska foorumi ilman modea on kuin maa ilman poliisia. Ylläpitäjät on vähän niinkuin maan hallitus.. _________________ Im on a sea-food diet. I see food and I eat it.
Life is uncertain - Eat dessert first. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pcp Moderaattori

|
Lähetetty: 01.08.2010, 20:15:38 Viestin aihe: |
|
|
Mitkä on määritykset yleistämiselle. Olisi mukava kuulla. Eikös silloin voida jo yleistää kun jostain määrästä jne... yli 50% tekee,käyttäytyy jne... jollain tavalla...
Virtalähteestä vikaantuu yleensä konkat ekana siis yleensä mutta voi sen virtalähteen vikaantuminen johtua jostain muustakin mutta yleensä ne on ne konkat. Toivottavasti tästä ei tarvitse keskustella enempää ja vaikka täältä löytyisikin joku puunhalaaja joka ei yleistämistä suvaitse niin ei todellakaan kiinnosta koska ajattelutapa ei oikeasti ole oikea koska tuolloin itse sanalle ei koskaan löydy käyttöä. Tuli tuossa pari päivää sitten juteltua erään lapsuudenkaverin kanssa tästä yleistämisestä ja kyseisen henkilön mukaan mukamas ihmisiä ei voida yleistää mihinkään/mitenkään...
| Lainaus: | | normi pelle tai muunkaanlainen pelle sovi |
Noh tuo oli ehkä vähän oudosti kirjoiteltu eikä itse pelle sanasta kannata mitään päätellä tarkoittanee käyttäjää jota ette tietenkää voineet ymmärtää.
| Lainaus: | | Kuten pcp totesi, moderaattori on ravintoketjussa korkeammalla kuin jäsen ja sen pitääkin näkyä |
Tuota koitin tuossa huonosti esille tuoda että ei perustallaaja sovi eikä haeta mitään foorumin hauskinta kaveria... välillä kirjoitukseni (useimmiten) lähtee hieman lapasesta johtuen kiirestä,stressistä, väsymyksestä ja sen hetkisestä mielentilasta.
| Lainaus: | | Vaikuttaaa että jäsenten rankkaus jonkinlaiseen "paremmuusjärjestykseen"onnistuu vain vertailemalla viestien määrää ja liittymispäivämäärää. Se ei mielestäni määrittele kenenkään sopivuutta moderaattorin tehtävään. Tärkeintä mielestäni on, että moderaattoriksi mahdollisesti valittava; haluaa kyseisen vastuun, huolehtii velvollisuuksistaan, toimii tasapuolisesti ja tulee olemaan osana yhteisöä vielä pitkään. |
Eikä riko itse sääntöjä.
raggarkungenin viestiä vielä tahtoo kommentoida että taisi olla sinun asiallisin (järkevin) viesti tähän asti
Ja jos me tuohon ikäkysymykseen mennään sinun kanssa niin kyllä sieltä paistaa hieman läpi nuoruutesi. Ajattelemattomuus etenkin. Sinullakin niin paljon projekteja menossa ja kommentit lentää minne tahtoo asioita sen enempää miettimättä. Et todellakaan ensinmäinen ole ja meillä täällä foorumilla on jo muutama sinun kaltainen innokas nuori ollut joten et mikään uusi ilmestys todellakaan ole. Moderaattoriksi en kyllä sinua ehdottaisi/äänestäisi koska sellainen olisi sinua jo torunu mutta muuten tervetullut piristysruiske vanhojen pierujen joukkoon olet. Itse tänään sorvissa sorvailin hieman vanhaa socket a ilmajäähyä jos siitä vesijäähy blokin saisi joskus aikaiseksi.
Mutta nyt lähti kyllä pahemman kerran mopo käsistä ja vielä oman topikin alla joten eiköhän pojat lopeteta tämä turha offtopikki ja keskitytään itse asiaan. Mielipiteitä lisää. Rohkeasti vaan. Oikeasti.
Jo mielessä ketä? Miksi? Perustele.
| Tseki kirjoitti: | Itse olen 26 parin kuukauden päästä Ilmoittele ihmeessä heti jos saat vastauksia asiaa koskien. Oletetaan, että sieltä tulee vastaus niin millä perusteella uusi mode valitaan? Olisiko jokin äänestys paikallaan vai päättääkö nykyiset modet tai owneri kenestä leivotaan mode? |
Saa nähdä miten menee. Luulisi että Samone ottaa käyttäjät huomioon jos käyttäjillä nyt on jotain muita mielipiteitä asiasta kuin se että uusi on saatava. Varsinkin jos jonkilaisia perusteluita ja mielipiteitä näkisi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
afpaf Jäsen

|
Lähetetty: 01.08.2010, 22:52:37 Viestin aihe: |
|
|
Argumentointi täällä on loppujen lopuks aika hedelmätöntä täällä, sillä oletettavasti jokainen on yhtä mieltä aktiivisen moderaattorin tarpeellisuudesta, oli se sitten kuka tahansa. Ihan vain julkisen siisteyden vuoksi. Botit, vääriin threadeihin väärin kirjoittelijat ja uusia, turhia threadeja päivittäin aukovat.
Monet toivovat hiljaista mutta aktiivista modea, mutta olen eri mieltä.
Politiikassakin kansa kammoaa byrokratian kiemuroiden takana mielipiteitään peittelävää ministeriä/kansanedustajaa, eli moderaattori joka tuntuisi "omalta", voisi olla helpommin lähestyttävissä, asiat tulisi hoidettua asiallisesti jo entuudestaan tutun kaverin kanssa. Forumin ilmapiiri todennäköisesti olisi lämpimämpi, jos moderaattoria ei pidetä pakanallisena jumalana.
Olen puhunut  _________________ Q9400 | P5Q SE2 | 4GB DDR2 | HD5850 | OCZ 600W | F1 640GB + Seagate 200GB | CM 690 | Blu-ray combo | Fujitsu SL3260W 26" + 22" Acer |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
raggarkungen Jäsen

|
Lähetetty: 02.08.2010, 07:34:27 Viestin aihe: |
|
|
Pääasiahan on että muutama aktiivinen Tehomyllyn käyttäjä saa Moderaattorin viran, jotta Tehomyllä olisi miellyttävämpi käyttää. Itseä ei ainakaan kiinnosta "Chinese shoe sale" yms. otsikot jotka ovat lähinnä mainoksia kiinalais valmisteisiin kenkiin. En usko, että kovin moni Tehomyllyssä kävijä, sekä vieraat että käyttäjät, tahtovat lukea bottien spämmäämiä viestejä.
Entäkös jos vaihdettaisiin kysymystä mitä kysytään rekisteröitäessä? Kysymyshän on nyt "Mikä maa on suomen läntinen naapuri?" ja vastaus on "Ruotsi"... Kun joku kiinalainen vähän käyttää netti sanakirjaa niin hän saa vastauksen helposti, mutta jos puhekielellä kirjoittaisi sen kysymyksen, kuitenkin niin että jokainen suomalainen sen tajuaa, niin ei mikään sanakirjaa selaava kiinalainen löydä vastausta. Kysymyshän voisi olla jotain tyyliin "Onks' Hesa Suome' pääkaupunki?" ja vastaukseksi hyväksytään; "Kyllä" tai "joo" sisältävät vastaukset.. Tämä on vain esimerkki miten voitaisiin ehkäistä botteja jo rekisteröinti vaiheessa.. _________________ Im on a sea-food diet. I see food and I eat it.
Life is uncertain - Eat dessert first. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
InsaneOne Moderaattori

|
Lähetetty: 02.08.2010, 09:48:09 Viestin aihe: |
|
|
Melkeinpä jos tähän spammaukseen tule loppua niin tämän foorumin käyttömäärä tippuu minulla rajusti. _________________ Pelikone: Core i7 920, P6T-Deluxe + oc palm, HD7970, 6gb ddr1333mhz, DVD-RW, 4Tb, Corsair 1000w Läppäri: MacBook Pro 13.3", HTPC: Atom 330, Intel GMA 950, 2gb 667mhz, HTPC2: E5200, 2xHD4870, 4gb DDR2. Tabletti: iPad 2 64gb wifi-3g |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|