| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
zimpE Aloittelija
|
Lähetetty: 09.11.2008, 03:03:35 Viestin aihe: AUTTAKAA MUA! tän mun steamin kans ku ei pyöritä pelejä |
|
|
mul on ollu 5 päivää tämmönen jutskako et avaan steamin normaalist mut sitku koitaa pelata jotain pelii ni siihen tulee semmonen kuin "steam error: peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä yritä myöhenmin uudelleen" eli mitä pitäis tehdä ku toi on tullu jo 5 päivää eikä se avaa mitään peliä eli voisitteko auttaa kenel on käyny samal laitti tai tietää mitä tehä  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
boble76 Moderaattori

|
Lähetetty: 09.11.2008, 03:52:29 Viestin aihe: Re: AUTTAKAA MUA! tän mun steamin kans ku ei pyöritä pelejä |
|
|
| zimpE kirjoitti: | mul on ollu 5 päivää tämmönen jutskako et avaan ...eli voisitteko auttaa kenel on käyny samal laitti tai tietää mitä tehä  |
No TERVE.
Woaah - sori vaan, ,mut lauantain vastaisena yönä kun joutuu tämmöstä L-vikaista stekstihirviötä lukemaan oikein "ajatusella" niin vi**u repesin muuten oikeesti ja aika pahasti, saattaa johtua muutamasta nautintoaineesta. No juu se siitä.
Asenna peli(t) jotka käyttä steamiä(?) uudestaan ja jos vika ei oo Steamin päässä niin sun pelissä sit. Mulle toi Steam on sinänsä ihan vieras asia.... _________________ GAME: ASUS P5Q Turbo | E8500 | 4Gb aXeRam | ASUS GTX280 | 2.2Tb + 500Gb USB | 750W | 24" | Auzen X-Fi 7.1 Prelude |
valokuvia
BF2 stats |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimpE Aloittelija
|
Lähetetty: 09.11.2008, 12:17:14 Viestin aihe: |
|
|
olen asentanu uudestaan pelit ja steamin eikä mitää tullu  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sothis Jäsen

|
Lähetetty: 09.11.2008, 12:23:54 Viestin aihe: |
|
|
| zimpE kirjoitti: | olen asentanu uudestaan pelit ja steamin eikä mitää tullu  |
Pääsetkö kirjautumaan Steam-tiliisi? Steam-tilejä on laitettu kiinni huijaamisen yms. takia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimpE Aloittelija
|
Lähetetty: 09.11.2008, 17:00:11 Viestin aihe: |
|
|
siiis kyl mä omal tilil pääsen mut sitku koitaa avata peliä ni sit tulee se peli ei ole juuri nyt käytössä ja ennen toi on lähteny siin tunnin sisäl mut nyt se on ollu jo 5 päivää  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sothis Jäsen

|
Lähetetty: 09.11.2008, 19:24:22 Viestin aihe: |
|
|
| zimpE kirjoitti: | siiis kyl mä omal tilil pääsen mut sitku koitaa avata peliä ni sit tulee se peli ei ole juuri nyt käytössä ja ennen toi on lähteny siin tunnin sisäl mut nyt se on ollu jo 5 päivää  |
Kirjoita steampowered.comin foorumille tuosta sun ongelmasta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|