Keskustelu

:: Tehomylly.net » Keskustelu

uusi artikkeli,

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Uutiset ja artikkelit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Joint
Aloittelija

LähetäLähetetty: 11.12.2002, 13:37:49    Viestin aihe: uusi artikkeli, Vastaa lainaamalla viestiä

Albatron GeForce4 Ti4200P ja Connect3D Radeon 9700 Pro testisä!

Ensinnäkin testeistä mitä on tehty ei ole mitään hyötyä kenellekkään sillä ainakin radeon 9700 proo on suunniteltu hieam tehokkaammalle koneelle kuin 700 Mhz duron.

3Dmarkin tulokset ovat aivan naurettavia juuri sen takia koska ne on tehty tehottomalla koneella. Itse saan 1.4 Ghz gf4 mx440
384 ddr 266 konellani enemmän markkeeja kuin Alex

>>>nyt mä keksin tä koko artikkeli on joku vitsi vai mitä, mut eihä viel oo aprillipäivä?<<<<

Artikkelista ei muutenkaan ole mitään hyötyä kenellekkään ketä on juuri nyt hankkimassa uutta näytönohainta. Eli jos tehomylly haluaisi olla varteenotettava hardwaresivu tälläisiä artikkeleja ei kannattaisi julkaista!
tomippa
Jäsen

LähetäLähetetty: 11.05.2003, 21:19:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onhan tuo testikokoonpano naurettava, kun kyseisellä kokoonpanolla ei saada puoliakaan Radeon 9700 pro:sta irti.
Enemmän tuossa irti saadaan GF4:sta.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
pcp
Moderaattori

LähetäLähetetty: 11.05.2003, 22:02:27    Viestin aihe: Re: uusi artikkeli, Vastaa lainaamalla viestiä

Joint kirjoitti:
Albatron GeForce4 Ti4200P ja Connect3D Radeon 9700 Pro testisä!

Ensinnäkin testeistä mitä on tehty ei ole mitään hyötyä kenellekkään sillä ainakin radeon 9700 proo on suunniteltu hieam tehokkaammalle koneelle kuin 700 Mhz duron.

3Dmarkin tulokset ovat aivan naurettavia juuri sen takia koska ne on tehty tehottomalla koneella. Itse saan 1.4 Ghz gf4 mx440
384 ddr 266 konellani enemmän markkeeja kuin Alex

>>>nyt mä keksin tä koko artikkeli on joku vitsi vai mitä, mut eihä viel oo aprillipäivä?<<<<

Artikkelista ei muutenkaan ole mitään hyötyä kenellekkään ketä on juuri nyt hankkimassa uutta näytönohainta. Eli jos tehomylly haluaisi olla varteenotettava hardwaresivu tälläisiä artikkeleja ei kannattaisi julkaista!

Mutta toisaalta tuossa osoitetaan myös se että ei kannata ostaa kyseistä ohjainta jos omistaa noin hitaan koneen 700MHz Happy eikö vain?
Samone
Ylläpitäjä

LähetäLähetetty: 12.05.2003, 07:29:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä riittää tästä aiheesta.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Tehomylly.net Forum Foorumin päävalikko -> Uutiset ja artikkelit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa