| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Janne`` Aloittelija

|
Lähetetty: 01.01.2009, 20:08:24 Viestin aihe: |
|
|
Yllätyin, että tältäkin foorumilta löytyy näin paljon CoDittajia : D
Itse ostin pelin joskus aikoja sitten, nytten tullut tahkottua peliä ~10päivää, siis noin 240 tuntia, rank on kivunnut 55 tasoon, mutta kultaiset aseet jääneet nolliin :S
Tämä tosin johtuu siitä, että pelaan lähinnä G3:lla ja M4:llä
Olisi kiva tietää millaisilla nickeillä pelailette, itse pelaan |FuG| Wolverine nimisellä nickillä ja minut löytää aika useasti |TFP| slaughterhouse servulta... Sinne siis jos joku haluaa tulla ottamaan matsia
Xfiressä nicckillä yhker
EDIT: Ja jos joku voisi laittaa linkkii mist voisi ladata G15:staan Cod4 plugin niin olisi hyvä  _________________ Intel Core 2 Quad Q6600 @2,4GHz | 2x nVidia GeForce 9800GT 512MB | 4GB DDR2 | 640GB | Samsung Syncmaster T220 22" | Logitech G9 | Logitech G15 | Logitech G25 | Logitech Force 3D Pro | Logitech Z-4 | Creative HS-1200 X-Fi | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
EsaP Aloittelija
|
Lähetetty: 27.03.2009, 21:05:08 Viestin aihe: |
|
|
Joo o nyt alkaa kiehuu päässä ja tartteis apuja.
Elikkä kun avaan multiplayerin niin se vain kaatuu ja tulee virheraportti "iw3mp.exe". Olen netistä lueskellut juttuja että monilla on ollut/on sama ongelma. On yritetty laittaa mikrofooni kiinni ja mixerit säätää kun monilla tahtoo niin toimivan, on yritetty nimeä uusiks mssmp3.asi tiedosto, päivitetty ääniajurit, näytönohjaimen ajurit, reinstallattu peli.
Eli kaikkea on tullut kokeiltua mitä netistä olen bongannut eikä mikään toimi, tässä alkaa jo epätoivo iskee : | kertokaa ihmeessä jos tiedätte mikä tätä vaivaa! kiitos!
E: XP ja pelin versio 1.7 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smuliii Jäsen

Liittynyt: 17 Hei 2006 Viestejä: 781 Paikkakunta: Jumalan selän takana
|
Lähetetty: 25.05.2009, 14:13:38 Viestin aihe: |
|
|
| Vihdoin MW2:sesta julkaistiin traileri ja ai, että näyttää hienolta. Trailerin näkee esimerkiksi täältä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Eggu Jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nahkasalama Aloittelija
|
Lähetetty: 24.09.2009, 15:17:21 Viestin aihe: |
|
|
Miten saan kaikista helpoiten nauhoitettua demoa?
Siis sellainen ohjelma mikä muuntaa tiedostot suoraa divx muotoon tai muuten helpoksi materiaaliksi.
Frapsilla ja cod4 omalla console recordilla olen kikkaillut mutta tuntuu liian vaivalloiselta. eivaa jos joku tietää hyvän ohjelman siihen niin kertokaa. vaiko onko fraps ainoa veivi millä saa tehtyä videoo..
Yleensä pelailen jope.ee servulla, kait siellä sooomalaisiakin pelaa ja minihelvetti on toinen. t.Skooby
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smuliii Jäsen

Liittynyt: 17 Hei 2006 Viestejä: 781 Paikkakunta: Jumalan selän takana
|
Lähetetty: 24.09.2009, 15:46:42 Viestin aihe: |
|
|
| nahkasalama kirjoitti: | Miten saan kaikista helpoiten nauhoitettua demoa?
Siis sellainen ohjelma mikä muuntaa tiedostot suoraa divx muotoon tai muuten helpoksi materiaaliksi.
Frapsilla ja cod4 omalla console recordilla olen kikkaillut mutta tuntuu liian vaivalloiselta. eivaa jos joku tietää hyvän ohjelman siihen niin kertokaa. vaiko onko fraps ainoa veivi millä saa tehtyä videoo..
Yleensä pelailen jope.ee servulla, kait siellä sooomalaisiakin pelaa ja minihelvetti on toinen. t.Skooby
 |
En ole testannut mutta CamStudio vaikuttaisi ihan sopivalta tarkoitukseen. Ja tässä vielä suomenkielinen opas. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|