| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Bz Jäsen
|
Lähetetty: 04.12.2004, 15:53:51 Viestin aihe: Ongelma VCMM kanssa. |
|
|
Voisko joku auttaa mua kun yritän asentaa jotain autoa vcmm:ään niin tulee tälläinen error: An error during this operation installition logs will now be displayed... Sitte se aukasee vielä yhen ikkunan jossa on jotain ihmeellistä. Voin lähettää mesessä kuva. Kyseessä on siis gta vice city.
Jos joku voi auttaa täällä, mesessä tai ircissä niin mun mese ossa on bz@jippii.fi ja ircissä nick on Bzb ja voin liittyy johonkin kannuun.
Vastauksia kiitos.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 04.12.2004, 16:10:38 Viestin aihe: Re: Ongelma VCMM kanssa. |
|
|
| Bz kirjoitti: | Voisko joku auttaa mua kun yritän asentaa jotain autoa vcmm:ään niin tulee tälläinen error: An error during this operation installition logs will now be displayed... Sitte se aukasee vielä yhen ikkunan jossa on jotain ihmeellistä. Voin lähettää mesessä kuva. Kyseessä on siis gta vice city.
Jos joku voi auttaa täällä, mesessä tai ircissä niin mun mese ossa on bz@jippii.fi ja ircissä nick on Bzb ja voin liittyy johonkin kannuun.
Vastauksia kiitos.  |
Olet varmastikin huomannut, että Tehomyllyllä on oma irc-kanava IRCnetissä? Yllättäen #tehomylly -nimellä.
edit: typo... _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra |
Viimeinen muokkaaja, amti pvm 07.12.2004, 18:20:55, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pelihirmu Jäsen

|
Lähetetty: 04.12.2004, 16:12:54 Viestin aihe: |
|
|
Tässä ensin ohje kuinka esim. jokin auto asennetaan sillä ohjelmalla (sinä Bz tiedät sen, mutta pistämpähän silti..)
VCM eli Vice City Mod on tiedosto, joka asennetaan käyttäen VCMM (vice City Mod Manager) ohjelmaa. VCM-tiedostossa on kaikki tarvittava data jonkun modin asentamiseski ja VCMM-ohjelma osaa käsitellä sitä dataa ja laittaa ne oikeille paikoilleen.
VCMM-ohjelma luo aina varmuuskopion automaattisesti, joten kun haluat poistaa jonkun VCM-modin, niin avaat VCMM-ohjelman ja valitset uninstall.
Esim. Matti haluaa asentaa itselleen Nissan Skylinen ja se on VCM-tiedosto...
Matin tarvitsee vain ladata kyseinen modi ja pistää Skylinen .vcm-tiedosto VCMM-ohjelman "...vcmm/mods/vcm/"-kansioon (minulla kyseisen kansion polku on seuraava: C:\Program Files\vcmm\mods\vcm). Jotta Skyline toimisi täydellisesti tulee Matin asentaa VCMM-ohjelman mukana tullut Wheel Mod. Wheel modin asentaminen on helppoa. Avaa VCMM-ohjelma. Valitse luettelosta Wheel Mod ja klikkaa install nappulaa ohjelman yläpaneelista. Wheel Mod asennettu
Listassa näkyy nyt Skyline. Klikkaa Skylinen nimeä listasta ja valitse yläpaneelista install. Ilmestyy ikkuna, josta valitaan auto, jonka päälle Skyline laitetaan . Nyt, kun Matti on asentanut Skylinen peliin voi hän aloittaa pelaamisen...
Sun ongelma on simppeli.. Mullekkin on tullut toi varoitus pari kertaa, mutta autot ovat asentuneet ihan normaalisti peliin
Kotisivuiltani löytyy VC:hen jotain kivaa.. Pitää muuten tässä joku päivä pistää sinne lisää VC aiheista tavaraa  _________________ AMD X2 4800+, Asus M2N-SLI Deluxe, 4Gt DDR2, 8800GT OC, 500Gt+1Tt+250Gt |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bz Jäsen
|
Lähetetty: 05.12.2004, 11:22:39 Viestin aihe: |
|
|
Nyt oon saanu errorin korjattua.
Tuli taas uus ongelma. Kun meen pelaa vice cityy nini se ei lataa mitään tulee vaan musta ruutu, hetken päästä tulee ilmoitus, että gta.exe on havainnut virheen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bz Jäsen
|
Lähetetty: 05.12.2004, 17:06:59 Viestin aihe: |
|
|
Noniin ei tule enään mustaa ruutua, vaan pääsen pelaamaan. Tosin autot eivät vieläkään toimi!!!!
H-E-L-P |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bz Jäsen
|
Lähetetty: 06.12.2004, 19:45:02 Viestin aihe: |
|
|
Oon käyttäny nyt IMG tool ohjelmaa. Nyt oon saanu toimimaan. Ja tietenkin minun onneani ovat ongelmat. On tullut taas uusi ongelma: autot ja mopot ovat IHAN eri näköiset kun niiden pitäisi olla. Laitan kuvan kohta.
Mistä napista se muuten ottaa kuvan?! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pelihirmu Jäsen

|
Lähetetty: 06.12.2004, 19:53:03 Viestin aihe: |
|
|
| Bz kirjoitti: | Oon käyttäny nyt IMG tool ohjelmaa. Nyt oon saanu toimimaan. Ja tietenkin minun onneani ovat ongelmat. On tullut taas uusi ongelma: autot ja mopot ovat IHAN eri näköiset kun niiden pitäisi olla. Laitan kuvan kohta.
Mistä napista se muuten ottaa kuvan?! |
Prt Scr -nappulasta. Löytyy Insertin ja deleten yläpuolelta. Sit vaan liität sen kuvan johonkin kuvankäsittelyohjelmaan. _________________ AMD X2 4800+, Asus M2N-SLI Deluxe, 4Gt DDR2, 8800GT OC, 500Gt+1Tt+250Gt |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bz Jäsen
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|