| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
knightrider Aloittelija
|
Lähetetty: 28.11.2004, 18:58:51 Viestin aihe: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
No mä sit laitoin 1 levyn sisään, minkä kyl olin jo installoinu ja painoin "jatka", mutta sit tuli melkein heti ilmoitus: "ERROR NUMBER: ox80040707, DESCRIPTION: DLL FUNCTION CALL CRASHED: ISRT._ WAIT ON DIALOG, SETUP WILL NOW TERMINATE. "
Ja tohon loppu asennus. Vaikka oon kokeillu asentaa sen monta kertaa, niin se aina kaatuu tohon. Onko mitään tehtävissä? Auttaako tuohon mitkään päivitykset? Ei oo helppoo...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SamiTheBerber Jäsen

|
Lähetetty: 28.11.2004, 19:06:07 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
Onko kyseessä alkuperäset CD:t ?
Jos on, ja käytät Windowsia, käy läpi kovo ScanDiskillä, sillä jotkut dll tiedostot ei taida toimia. jos ei auta, niin päivitä windows, sillä dll tiedostot näyttää romahtaneen. _________________ Viestin lähetti STB! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knightrider Aloittelija
|
Lähetetty: 28.11.2004, 19:30:08 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| SamiTheBerber kirjoitti: | Onko kyseessä alkuperäset CD:t ?
Jos on, ja käytät Windowsia, käy läpi kovo ScanDiskillä, sillä jotkut dll tiedostot ei taida toimia. jos ei auta, niin päivitä windows, sillä dll tiedostot näyttää romahtaneen. |
Kyllä on alkuperäiset. Tänää ostin kaupasta pelin. Täytyy kokeilla tuota. Mul on vaa tää tavallinen modeemi, ni päivitys on aika hidasta hommaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knightrider Aloittelija
|
Lähetetty: 28.11.2004, 22:10:57 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| knightrider kirjoitti: | | SamiTheBerber kirjoitti: | Onko kyseessä alkuperäset CD:t ?
Jos on, ja käytät Windowsia, käy läpi kovo ScanDiskillä, sillä jotkut dll tiedostot ei taida toimia. jos ei auta, niin päivitä windows, sillä dll tiedostot näyttää romahtaneen. |
Kyllä on alkuperäiset. Tänää ostin kaupasta pelin. Täytyy kokeilla tuota. Mul on vaa tää tavallinen modeemi, ni päivitys on aika hidasta hommaa. |
Ajoin Check diskillä c-aseman läpi ja se sano, että asema kunnossa. Ja sen jälkeen vielä eheytin levyn, ku oli pahasti pirstoutunu. Näitten jälkeen yritin asentaa Max Paynen, mutta valitteli samat virheet.
Kävin vielä Windws Updaten sivuilla ja ensisijaisia päivityksiä ei ollu, windows oli ajan tasalla. Mul on service pack 2, et varmaa sen takia päivitykset on ajan tasalla. Ja dll.-tiedostotkin pitäis olla kaikkein uusimmat.
Dll.-tiedostoille on jokin Jet Service Pack 8, ja vertailin oman koneen tietoja ja mul oli kaikkein uusin versio dll.-tiedostoista.
Mikähän on oikein vialla? Ei kai nois pelin cd:sä olis jotakin vikana?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 28.11.2004, 22:55:24 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
No mä sit laitoin 1 levyn sisään, minkä kyl olin jo installoinu ja painoin "jatka", mutta sit tuli melkein heti ilmoitus: "ERROR NUMBER: ox80040707, DESCRIPTION: DLL FUNCTION CALL CRASHED: ISRT._ WAIT ON DIALOG, SETUP WILL NOW TERMINATE. "
Ja tohon loppu asennus. Vaikka oon kokeillu asentaa sen monta kertaa, niin se aina kaatuu tohon. Onko mitään tehtävissä? Auttaako tuohon mitkään päivitykset? Ei oo helppoo...  |
Koitas ottaa imaget kiintolevylle (vaikka Nerolla) ja asenna niiltä. Itsellä UT2003 asennus ei toiminut levyiltä vaan vasta kun olin ottanut niistä imaget kiintolevylle asennus meni oikein läpi. _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SamiTheBerber Jäsen

|
Lähetetty: 29.11.2004, 14:13:51 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
Koitas ottaa imaget kiintolevylle (vaikka Nerolla) ja asenna niiltä. Itsellä UT2003 asennus ei toiminut levyiltä vaan vasta kun olin ottanut niistä imaget kiintolevylle asennus meni oikein läpi. |
Ton pitäis toimii, sillä satuin lähetettyäni viestin löytämään sivun, jolla oli neuvottu tohon suuntaan enkä ekaksi tajunnu sitä (kiitos huonon englantini) kunnolla. Siellä oli neuvottu kans tekemään imaget ja sieltä polttamaan. Ko tapauksessa asennus meni jopa 90% sitte tuli ilmoitus. _________________ Viestin lähetti STB! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knightrider Aloittelija
|
Lähetetty: 04.12.2004, 10:52:26 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
Koitas ottaa imaget kiintolevylle (vaikka Nerolla) ja asenna niiltä. Itsellä UT2003 asennus ei toiminut levyiltä vaan vasta kun olin ottanut niistä imaget kiintolevylle asennus meni oikein läpi. |
Pitääk ne Imaget polttaa uudelleen sit cd:lle vai miten se homma niinkuin menee? Mul on nyt nyt Nero Disc Image kovalevyllä, mut asentuuk se muka niiltä, vaan klikkaamalla niitä, tai jotain...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SamiTheBerber Jäsen

|
Lähetetty: 04.12.2004, 11:01:25 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| knightrider kirjoitti: | | amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
Pitääk ne Imaget polttaa uudelleen sit cd:lle vai miten se homma niinkuin menee? Mul on nyt nyt Nero Disc Image kovalevyllä, mut asentuuk se muka niiltä, vaan klikkaamalla niitä, tai jotain...  |
Se pitää avata jollain ohjelmalla, joka avaa imagen niikuin CD:n, mut en muista jotain ohjelmaa nimeltä  _________________ Viestin lähetti STB! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 04.12.2004, 13:26:27 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| knightrider kirjoitti: | | amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
Imaget pitää "mountata" (suomennosta en edes lähde hakemaan...) jollain ohjelmalla kuten esimerkiksi Daemon-Toolsilla tai Alcohol- tai CloneCD-softalla, joista itse käytän vain Daemonia. CloneCD ei taida edes mountata muita kuin "omia" imagejaan, mutta sillä saa helposti tehtyä imagen levystä, josta esim. Nero ei saa sitä tehtyä. _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
OJ Jäsen

|
Lähetetty: 04.12.2004, 16:29:42 Viestin aihe: |
|
|
"Kävin vielä Windws Updaten sivuilla ja ensisijaisia päivityksiä ei ollu, windows oli ajan tasalla. Mul on service pack 2, et varmaa sen takia päivitykset on ajan tasalla. Ja dll.-tiedostotkin pitäis olla kaikkein uusimmat. "
Vastaus on tossa jutussa elikkäs poista se paska service pack 2 se aiheuttaa nimittäin kaiken kanssa ongelmia, kokemusta on. _________________ Käväseppä ihmeessä -> http://pelivoimala.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
msdos464 Jäsen

|
Lähetetty: 04.12.2004, 17:05:05 Viestin aihe: |
|
|
| OJ kirjoitti: | | paska service pack 2 aiheuttaa nimittäin kaiken kanssa ongelmia, kokemusta on. |
itsellä ei aiheuta ongelmia minkään kanssa. _________________ [ASUS A7N8X-X][AMD XP 2600+][Gainward GeForce 5600 FX 256 Mt][2x1 Gt DDR 400 MHz][Maxtor DiamondMax Plus 9 200 gt][40 gt joku fujitsu] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 04.12.2004, 19:08:33 Viestin aihe: |
|
|
| OJ kirjoitti: | "Kävin vielä Windws Updaten sivuilla ja ensisijaisia päivityksiä ei ollu, windows oli ajan tasalla. Mul on service pack 2, et varmaa sen takia päivitykset on ajan tasalla. Ja dll.-tiedostotkin pitäis olla kaikkein uusimmat. "
Vastaus on tossa jutussa elikkäs poista se paska service pack 2 se aiheuttaa nimittäin kaiken kanssa ongelmia, kokemusta on. |
Don't fix it if it ain't broke! _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knightrider Aloittelija
|
Lähetetty: 04.12.2004, 21:19:10 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | | amti kirjoitti: | | knightrider kirjoitti: | Asennuslevy kahden kohdalla tulee teksti että "asemassa väärä levy, laita levy 1."
Imaget pitää "mountata" (suomennosta en edes lähde hakemaan...) jollain ohjelmalla kuten esimerkiksi Daemon-Toolsilla tai Alcohol- tai CloneCD-softalla, joista itse käytän vain Daemonia. CloneCD ei taida edes mountata muita kuin "omia" imagejaan, mutta sillä saa helposti tehtyä imagen levystä, josta esim. Nero ei saa sitä tehtyä. |
Latasin sen Daemon Toolssin ja avasin sen kanssa Max Payn 2 imagetiedostot ja asensin sen. Installointi onnistui ja NYT PELI TOIMII!! Kahden asennuislevyn lisäksi se asennusohjelma kysyi vielä kolmannen cd:n, eli "Play" cd:n.
Pystyykö muuten Daemon Toolssilla pelaamaan peliä siten, ettei tarvitse olla cd-levyä asemassa? Ajattelin vaan koska peli on kokonaan siirretty koneelle image-tiedostoina ja näin avaisi vaan "Play" levystä tehdyn image-tiedoston ja klikkaisi pikakuvaketta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pelihirmu Jäsen

|
Lähetetty: 04.12.2004, 21:21:24 Viestin aihe: Re: Asennus-ongelmia Max Payne 2 kanssa. |
|
|
| knightrider kirjoitti: |
Pystyykö muuten Daemon Toolssilla pelaamaan peliä siten, ettei tarvitse olla cd-levyä asemassa? Ajattelin vaan koska peli on kokonaan siirretty koneelle image-tiedostoina ja näin avaisi vaan "Play" levystä tehdyn image-tiedoston ja klikkaisi pikakuvaketta. |
Juuri niin kuin ajattelitkin eli mounttaat sen imagen sillä ja eikun pelit pystyyn  _________________ AMD X2 4800+, Asus M2N-SLI Deluxe, 4Gt DDR2, 8800GT OC, 500Gt+1Tt+250Gt |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|