| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
antti90 Jäsen

|
Lähetetty: 22.11.2004, 17:18:26 Viestin aihe: Mod piiri x boxiin |
|
|
Onkos kenelläkään kokemusta x boxin mod piirin asentamisesta ja mistä sellasen voisi ostaa.  _________________ pena 2 350mhz, voodoo 3 3000 pci, 256mt ram, 20gt+300gt seagate+muut härpättimet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Toniza Jäsen
|
Lähetetty: 22.11.2004, 18:48:58 Viestin aihe: |
|
|
| Muistaakseni www.modpiiri.com:ista sai ostettua, asennus ei ole kovin vaikee jos löytyy kunnon kolvi, ettei käsi tärise ja vähän kolvaustaitoa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jayb Ylläpitäjä

|
Lähetetty: 22.11.2004, 21:51:55 Viestin aihe: |
|
|
Linkki yhteen ostopaikkaan tulikin jo, mutta itse asennuksesta sen verran, että olen muutaman piiria asentanut, eikä se ole aivan helpompia hommia aloittelijoille. Kokeneelle juottimen käyttäjälle ei tuo ole mikään ongelma, kunhan välineet on kunnossa. Itse en lähtisi asentamaan millään 10e bilteman juottimella, vaan jokun parempi tuohon hommaan olisi hyvä olla. itse käytän 350 euron welleriä, mutta tietenkään tuon tason vehjettä ei sentään tarvita.
Itse piikkiriman asennuksessa xboxiin ei ole mitään vaikeaa, mutta vaikeuksia voi tuottaa kokemattomalle D0-johtimen kiinnitys.
Niin ja piiriä valitessa muista tarkistaa mikä versio xboxisi on, sillä kaikki piirit eivät suinkaan ole yhteensopivia kaikkien versioiden kanssa, varsinkaan uusimman 1.6:n. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
antti90 Jäsen

|
Lähetetty: 23.11.2004, 08:55:11 Viestin aihe: |
|
|
| JaYB kirjoitti: | Linkki yhteen ostopaikkaan tulikin jo, mutta itse asennuksesta sen verran, että olen muutaman piiria asentanut, eikä se ole aivan helpompia hommia aloittelijoille. Kokeneelle juottimen käyttäjälle ei tuo ole mikään ongelma, kunhan välineet on kunnossa. Itse en lähtisi asentamaan millään 10e bilteman juottimella, vaan jokun parempi tuohon hommaan olisi hyvä olla. itse käytän 350 euron welleriä, mutta tietenkään tuon tason vehjettä ei sentään tarvita.
Itse piikkiriman asennuksessa xboxiin ei ole mitään vaikeaa, mutta vaikeuksia voi tuottaa kokemattomalle D0-johtimen kiinnitys.
Niin ja piiriä valitessa muista tarkistaa mikä versio xboxisi on, sillä kaikki piirit eivät suinkaan ole yhteensopivia kaikkien versioiden kanssa, varsinkaan uusimman 1.6:n. |
Avasin x boxin ja tuo d0 johtimen asennus voi olla aika paha  _________________ pena 2 350mhz, voodoo 3 3000 pci, 256mt ram, 20gt+300gt seagate+muut härpättimet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
$@mi Jäsen

|
Lähetetty: 23.11.2004, 11:10:43 Viestin aihe: |
|
|
Jos juottaminen ei kiinnosta niin osta ihmeessä X.B.I.T. Lapsikin osaa asentaa sen ja toimii ihan samanlailla kuin juotettu.
ite pistin omaani sen ja se on muutenkin kätevä ku siinä on se että pystyy pistää biossin koneelta usb:n kautta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
antti90 Jäsen

|
Lähetetty: 23.11.2004, 19:17:09 Viestin aihe: |
|
|
| $@mi kirjoitti: | Jos juottaminen ei kiinnosta niin osta ihmeessä X.B.I.T. Lapsikin osaa asentaa sen ja toimii ihan samanlailla kuin juotettu.
ite pistin omaani sen ja se on muutenkin kätevä ku siinä on se että pystyy pistää biossin koneelta usb:n kautta. |
Mistäs ostit ja onko siinä samanlaiset ominaisuudet kuin tässä
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=3 _________________ pena 2 350mhz, voodoo 3 3000 pci, 256mt ram, 20gt+300gt seagate+muut härpättimet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SysteM Jäsen

Liittynyt: 20 Maa 2004 Viestejä: 224 Paikkakunta: Bittiavaruus
|
Lähetetty: 23.11.2004, 19:33:59 Viestin aihe: |
|
|
| antti90 kirjoitti: | | $@mi kirjoitti: | Jos juottaminen ei kiinnosta niin osta ihmeessä X.B.I.T. Lapsikin osaa asentaa sen ja toimii ihan samanlailla kuin juotettu.
Mistäs ostit ja onko siinä samanlaiset ominaisuudet kuin tässä
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=3 |
Huoh... jos viittisit ees vähän selata samaista sivua, niin ei tarvis kysellä tyhmiä. Muutaman piirin alempana löytyy tällänen. _________________ Q6600 :: Abit IP35 :: Maxtor 200GB + Seagate 200GB + Seagate 40GB :: Palit 8800GT :: 2048MB DDR2 :: Acer AL1916W |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|