| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
jony Jäsen
|
Lähetetty: 20.10.2004, 10:31:11 Viestin aihe: Half Life 2 |
|
|
Julkaistaanko Half Life 2 ainoastaan dvd-rom versiona?
Ainakin näiden sivujen mukaan se on ainoastaan dvd-rom versio.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=3165
http://www.gamelife.fi/?viewproduct=2021&p=3
En mä siitä niinkään välitä että onko se dvd levyllä vai cd levyillä kun mulla on dvd asema. Mutta kun esim. kaikilla mun kavereilla ei ole dvd-asemaa.
EDIT:
Kumma juttu kun taas pelipaketti.netin sivuilla lukee näin:
Half-Life 2:sta viisi eri versiota
Keskiviikko, 29. syyskuuta, 2004 - 17:58 / Tomi Salmi
Valve Softwaren Gabe Newell kertoi, että Half-Life 2:sta tullaan julkaisemaan jopa viisi eri versiota. Kaupoissa myytäviä näistä on kaksi: Standard (6xCD) sekä Collector's (1xDVD) Editionit. Steam-palveluun tulevat kolme versiota ovat nimeltään Bronze, Silver ja Gold. Kaikki paketit sisältävät itse Half-Life 2:n lisäksi myös Counter-Strike: Sourcen.
Noilla toisilla sivuilla lukee että tuo standard versiokin olisi dvd-rom ja tuossa jutussa että 6xCD.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tinqe Jäsen

|
Lähetetty: 20.10.2004, 12:17:27 Viestin aihe: |
|
|
Itseäni on lähinnä ihmetyttänyt miksi pelejä vielä julkaistaan useilla CD-levyillä. Loppujen lopuksi tavallinen DVD-asema ei paljoa maksa. Esimerkiksi Matrix-peli oli 4 CD:tä. 1 DVD olisi mielestäni parempi vaihtoehto.
Ja itse olen saanut sen käsityksen, että Suomeen tulee pelkkä DVD-versio (saatan asiassa olla väärässäkin) _________________ #kumilenkki @ QuakeNet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
amti Jäsen
|
Lähetetty: 20.10.2004, 15:16:57 Viestin aihe: |
|
|
| Tinqe kirjoitti: | Itseäni on lähinnä ihmetyttänyt miksi pelejä vielä julkaistaan useilla CD-levyillä. Loppujen lopuksi tavallinen DVD-asema ei paljoa maksa. Esimerkiksi Matrix-peli oli 4 CD:tä. 1 DVD olisi mielestäni parempi vaihtoehto.
Ja itse olen saanut sen käsityksen, että Suomeen tulee pelkkä DVD-versio (saatan asiassa olla väärässäkin) |
Kyllä, oikeassa olet. Näin on esimerkiksi todistanut FarCry ja Doom3 myös saisi olla DVD-versiollinen (eikä kolmea cd-levyä). _________________ | SD@ 2.6GHz | 1024Mb PC-3200 | Radeon X1300 | nForce 4 Ultra | |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JayR Jäsen

|
Lähetetty: 20.10.2004, 15:24:57 Viestin aihe: |
|
|
Muropaketin uutinen kertoisi että se olisi saatavana myös dvd-versiona, tosin joutuu maksamaan myös kaikesta ylimääräisestä takan sytykkeestä.
"Half-Life 2 ilmestyy kauppojen hyllyille kahtena eri versiona. Normaalissa versiossa tulee itse pelin mukana kylkiäisenä Counter-Strike: Source. Kalliimpi versio, Half-Life 2 Collector's Edition, sisältää pelin DVD-version , Counter-Strike: Sourcen, Half-Life: Sourcen, t-paidan ja Half-Life 2 -strategiaoppaan. Half-Life 2:n voi ostaa myös Steamin välityksellä, jolloin pelipaketit ladataan suoraan Internetistä, mutta peliä ei voi pelata ennen 16. marraskuuta." _________________ Take care, play ball. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vesuri Jäsen
|
Lähetetty: 20.10.2004, 17:15:32 Viestin aihe: |
|
|
nonni ja asiahan on niin että.
halflife 2 goldi on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
-Half life source*
-Day of defeat source*
-Valve´s back catalog available on steam
ja lisäks
-HL2 posters
-HL2 soundtrack
-HL2 hat
-HL2 sticker
-City 17 postcard
-prima`s HL2 strategy guide
-Spesial collector`s box
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 89.95 dollaria
halflife 2 silveri on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
-Half life source*
-Day of defeat source*
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 59.95 dollarii
half life 2 bronze on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 49.95 dollarii _________________ Kuka tykkää mistäkin, kärpäsetkin syö paskaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jony Jäsen
|
Lähetetty: 20.10.2004, 17:15:41 Viestin aihe: |
|
|
| JayR kirjoitti: | Muropaketin uutinen kertoisi että se olisi saatavana myös dvd-versiona, tosin joutuu maksamaan myös kaikesta ylimääräisestä takan sytykkeestä.
"Half-Life 2 ilmestyy kauppojen hyllyille kahtena eri versiona. Normaalissa versiossa tulee itse pelin mukana kylkiäisenä Counter-Strike: Source. Kalliimpi versio, Half-Life 2 Collector's Edition, sisältää pelin DVD-version , Counter-Strike: Sourcen, Half-Life: Sourcen, t-paidan ja Half-Life 2 -strategiaoppaan. Half-Life 2:n voi ostaa myös Steamin välityksellä, jolloin pelipaketit ladataan suoraan Internetistä, mutta peliä ei voi pelata ennen 16. marraskuuta." |
Onhan tuo normaali versiokin DVD levyllä ainakin tämän mukaan:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=3165
Tuollahan lukee näin:
Suomessa julkaistaan kaksi versiota pelistä eli Standard Version ja Collector?s Edition. Standard Version pitää sisällään Half-Life 2 PC DVD-ROM + Counter Strike Source.
| Vesuri kirjoitti: | nonni ja asiahan on niin että.
halflife 2 goldi on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
-Half life source*
-Day of defeat source*
ja lisäks
-HL2 posters
-HL2 soundtrack
-HL2 hat
-HL2 sticker
-City 17 postcard
-prima`s HL2 strategy guide
-Spesial collector`s box
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 89.95 dollaria
halflife 2 silveri on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
-Half life source*
-Day of defeat source*
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 59.95 dollarii
half life 2 bronze on paketti jossa on:
-Half Life 2*
-Coutter-strike source*
ja tähdellä merkatut ladataan steamista. hintaa on 49.95 dollarii |
Eikös nuo ole vain Steamista ostettavana?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Denzo^ Jäsen

|
Lähetetty: 21.10.2004, 11:14:38 Viestin aihe: |
|
|
Half-Life 2 kiellettiin lapsilta
Half-Life 2:n ikärajaksi on määritelty K-18 pelien yleiseurooppalaisessa PEGI-luokitusjärjestelmässä. Pelin saamaa ikärajaa tullaan noudattamaan myös Suomessa.
Half-Life 2 ilmestyy 16. marraskuuta.
Lainaus: pelit.fi _________________ - www.nuuska.org - Powered By Denzomania - |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|